Als er wit gelig spul uit je tepels komt en het is pijnlijk zou ik zowieso even na laten kijken ivm borstontsteking e.d. Je streepje zie ik maar grijzig?
Ja weet ook niet of ik er lichtroze of grijs van moet maken. Woensdag nieuwe poging, en ook meteen de laatste.
Ben op internet aant zoeken aan gegaan, de een zegt indroogstreep telt niet, de ander zegt als je een indroogstreep hebt binnen de afleesbare tijd het wel positief is. Snap er nu dus helemaal niks meer van.
gewoon weer over nieuw testen mijne waren eerst ook erg licht dat ik twijfelde maar werden op een gegeven moment steets donkerder staat nog wel in mijn foto album en ze is nu alweer 4 mnd oud
Als je kunt wachten is het het beste om donderdagochtend weer te testen. Ik zou zelf het geduld niet hebben en morgenochtend met ochtendurine testen
Ja zoals het onderste rijtje heb ik ook, nog lichter eigenlijk lijkt wel. Denk dat ik ook nog een ClearBlue ga halen, misschien dat daar wat meer duidelijkheid uit komt.
Goeiemorgen, heb net de ClearBlue digital gedaan, niet zwanger staat erop Te vroeg getest of waren die andere gewoon indrooglijnen? Pfff ik weet het niet meer.
Ik had te weinig hcg de eerste keer toen ik de Cb met indicator deed. Heb je geen kruidvat test meer?
Nee niet meer, maarja die kan ik straks zo weer ophalen. Maar denk erover om een andere te halen. Hoorde dat die Sensie testen ook erg gevoelig zijn? Drink s'morgens toch bijna niks ja.