Etenstijd.. Is in Tilburg. Heb je van alles wat, alleen het is bijna altijd druk. Is wel een nadeel vind ik.
Veel eetcafetjes in Tilburg hebben een 3 gangen menu voor bv 20,- (anvers, stoffel, Bolle, polly magoo) Of een studentenhap oid voor minder dan 10,- Pinos is een wereldeetcafe (in Tilburg) dus gerechten uit verschillende landen. Daar kun je uit de hele menukaart een 3 gangen menu samenstellen voor 19,- Pino's Wereld Eetcafé Wokrestaurants hebben vaak een vaste prijs
In Hilvarenbeek kun je bij de Taverne Paulus heel lekker eten. Is niet duur in ieder geval. Zijn er zaterdag met de vriendengroep gaan eten en we hadden een vast 3-gangen menu voor 25,00e. Maar als je wat pakt van de gewone menukaart is meestal wel lekkerder en ook niet duur.
Op de zevenheuvelweg zit de 7 Hil Ranch, een grill restaurant waar je voor een vaste prijs onbeperkt kan eten. Ik vind het echt super en lekker, 7Hillranch - Grillrestaurant in Tilburg, Vlijmen en Ried
Wij zijn afgelopen zomer bij Gonzales geweest, op de heuvelring. Erg leuk en lekker gegeten: Gonzales barbecue restaurants
Ik lees even mee. Half uurtje rijden zit ik ook in Tilburg. Ben wel een beetje uitgekeken op de eettentjes in EHV
Wij gaan regelmatig eten bij "Onze Wereld" in Spoordonk. Wij gaan er graag heen ivm met ons oudste zoontje, die eet wat en daarna is hij het zat om aan tafel te zitten en gaat hij dus lekker spelen. Er is een hele speelruimte en er kan ook buiten gespeeld worden bij goed weer. Onze Wereld - home