Heeft er iemand wel eens een ovulatie bloeding gehad? Zo ja, hoe lang kan dit aanhouden? Ik heb een bloeding gehad van ongeveer 1 dag met het gevoel van menstruatiepijn. Ben erg aan het twijfelen wat het kan zijn geweest, nooit eerder gehad.
Ik heb het gehad, ik was niet bezig met zwanger worden destijds , ben 1 dag wat bloed verloren. Een week later begon ik te spugen, een test gedaan en zwanger
Op de dag van mijn eisprong afgelopen zaterdag had ik een klein beetje bloed bij afvegen. Maar echt minimaal!
Dan heb jij waarschijnlijk een innestelbloeding gehad en geen ovulatiebloeding als je een week later al zwanger testte . Maar het schijnt voor te komen TS een bloeding tijdens je eisprong.
Deze ronde de dag voor m'n eisprong een paar sliertjes helderrood bloed in m'n vruchtbare slijm. De dag van m'n ei nog een klein beetje bruinverlies. Ik denk ook dat t een ovulatiebloeding was.
Ik heb cd16 en cd 17 bruinverlies gehad.. Nu cd18 niks meer. Als ik over ongeveer 14 dagen ongesteld wordt, weet ik dat het een eisprong geweest is. Heb helaas geen positieve ovulatietest gehad.
Ohja 😜. Een innestelinsbloeding dan. Geen idee waar in mijn cyclus dat was helaas. Zit nu zelf ook op het wachtbankje dus was handig als ik het nog wist.