Hoi hoi! Ik vraag me af wanneer bij jullie zo ongeveer je borsten begonnen te 'lekken'. Ik heb namelijk sinds vorige week al wat afscheiding en vond het redelijk vroeg, maar dat kan natuurlijk ook aan mij liggen. Alvast bedankt voor jullie antwoorden!
Hoi Hoi Hier begonnen ze te lekken met 18 weken. Vrij vroeg vind iedereen om me heen, maar in het ziekenhuis zeiden ze dat het wel meer voorkomt. Groetjes
Bij mij is het net begonnen. (op vakantie in griekenland :S ) Het was gelukkig niet veel dus heb het met wattenschijfjes op kunnen lossen
Ik dacht tussen de 16 en de 20...maar kan ook ietsjes eerder zijn geweest (weet het niet meer zo goed). Het is overigens alleen 's avonds en 's nachts..
Bij mij is het ook niet veel hoor, elke dag een paar druppeltjes. Wauw, ik had niet verwacht dat er zoveel vrouwen niet zouden lekken tijdens hun zwangerschap. Zo leer je nog eens wat.
Ik lek sinds een week of 16, maar bij mij is het best veel, moet echt van die borstcompressen gebruiken en als ik 's morgens wakker word en op mn zij heb geslapen is 1 kant van mn pyama helemaal nat
Lucia, ik heb het ook vanaf 16 wkn Dacht dat het abnormaal vroeg was, maar we zijn niet de enigen ! -x-
Hallo, Ik begon ook me 16 weken te lekken. Heb eerst lopen klooien met zoogkompressen, mar heb toen al vrij vlot de Lily padz gekocht. Dit ook op aanraden van een vriendin. En deze helpen prima! Succes. Liefs Elly.
Hier regelmatig gelek vanaf week 24 (vond dat zelf al vroeg ) Ik heb het mn 's nachts idd. Als ik op zij heb gelegen is mijn pyama/hoeslaken ook vaak nat. Verder heb ik het regelmatig als ik gebukt iets doe (en borst dus dubbel wordt geduwd ). Ik vertik het nog om compressen te gebruiken...gelukkig ook nog niet echt nodig geweest. Ik vind gewoon echt dat je die veel te goed ziet zitten als je een vlot truitje aan hebt...Lijkt me dus ook niet echt super straks met borstvoeding. Wat zijn die andere compressen die hier genoemd werden?
mijn borsten hebben heel de zwangerschap niet gelekt en me borstvoeding kwam pas op gang na de bevalling. de borstvoeding loopt verder prima en heb een overvloed aan voeding nu
Fijn om te horen dat bv ook goed loopt zonder vantevoren al melk te hebben! Ik ben nu 32 weken en begon me al een beetje zorgen te maken na al die postings over vroeg lekken! Maar goed, voor hetzelfde geld komt het morgen op gang. We zullen het zien.....
Zelfs toen ik BV gaf, lekten ze nooit en toen ik daarme stopte, hebben ze 1 keer gelekt. Toch had ik genoeg voeding. Ik denk dat het veel verschilt pp