ik heb zoveel last van maagzuur, heel de dag door en zelfs snachts, heeft iemand dat ook en wat doe je eraan? en ook heb ik enorme pijn onder mijn linkerborst waar m'n buik begint, als ik daarop duw wordt het een bobbel, een pijnlijke bobbel! wat is dit, ik word wel ongerust!
Hoi Christy Je baarmoeder komt nu veel hoger te liggen, hierdoor drukt het tegen je maag en kun je last krijgen van maagzuur. Ik heb er al gedurende de gehele zwangerschap last van. Soms is het haast niet te doen en doet het echt pijn. Gaviscon en rennies willen in het begin nog wel eens helpen. Een hapje vla of slokje melk ook. Wanneer het echt heel vervelend wordt bel dan je verloskundige, daar is ze tenslotte voor. Ze zal je dan waarschijnlijk een drankje ( antagel) voor schrijven. Succes er mee en een fijne zwangerschap nog! Groetjes lizzie!
O ja, dat maagzuur :x . Ik heb er ook al een hele tijd last van, en wat dat betreft ben ik blij als mijn baarmoeder weer tot kleinere proporties geslonken is . Bij mij helpt Gaviscon ontzettend goed. En 's nachts een extra kussen, zodat je wat hoger ligt met je hoofd. Voor die bobbel onder je borst zou ik, als ik jou was, even bellen met je HA of VK. Succes ermee!
Ik heb er ook al vanaf het begin last van. Je mag gewoon rennies gebruiken. Regla PH werkt ook super. Beter géén melk of vla omdat dit wel helpt maar het komt dubbel zo hard terug. Ik eet me klem aan de rennies!
Ik heb ook veel last van maagzuur en bij mij helpt het ook door niet in elkaar gezakt, maar echt rechtop te gaan zitten. Soms ontkom ik niet aan rennies oid, maar vind het niet prettig deze de hele dag door te eten.
Ook ik heb last van brandend maagzuur. Zeker na het eten en ook regelmatig 's nachts. Soms draait ze zo langs de maag dat ik er bijna van moet overgeven. Ik neem er nog niets voor in omdat ik bang ben dat het nog erger gaat worden. Ze wordt immers nog een stuk groter....Maar als je het echt niet meer kunt dragen zou ik zeker een rennie of iets dergelijks nemen. en even contact opnemen met de VK succes, Mayke