Ja het kan niet anders dan bestaan. Sinds ik zwanger ben werd ik steeds vergeetachtiger, en nu is het zo erg dat er overal door het huis briefjes liggen om niets te vergeten, niet me afspraken vergeten, niet vergeten wat er die dag gedaan moet worden, niet vergeten wat ik voor booschappen moet halen niet vergeten dat ik nog iets aan m'n man moet vertellen. Dit is echt erg, ik zeg af en toe: als dat kind hersencellen van me steelt dan moet het toch wel heel erg slim worden! Kan niet anders dan dat zwangerschapsdementie werkelijk bestaat.
hahah naja, als het idd hersencellen steelt, dan geven we ze in ieder geval voor een goed doel af... hahah... Begin maar al vast te sparen voor zijn of haar studie...
Laatst kreeg ik te horen dat zwangerschapsdementie niet bestaat, maar dat je gewoon meer met andere dingen bezig bent. Als ik voor de derde keer ergens voor terug moet is er toch maar 1 conclusie wat mij betreft; het bestaat wel degelijk en dat ligt echt niet aan mij
ik heb er ook zeker last van! ook vooral op mijn werk, vergeet elke keer wat ik wilde doen, wat ik aan het pakken was,leg spullen op rare plekken, ik werk ook nog met mensen met dementie, zitten we aan tafel en ik zeg ohhh ik weet alweer niet wat ik wou doen! bewoner: jij ook al niet? ik ook niet.. uhhh haha ja ze voelen zich in ieder geval op hun gemak bij me! haha
Helaas moet ik er ook goed aan geloven nu. Na een hele drukke dag op werk kom ik vandaag thuis, pak de post en doe de voordeur achter me dicht. Ik vlei mezelf neer op de bank om daar het komende uur niet meer van af te komen. Vervolgens stormt vriendlief binnen helemaal chagrijnig en zegt als eerste (ipv 'hallo') "Ben je niet helemaal goed". Waarop ik hem verwonderd aankijk en vraag "hoezo". Vervolgens zwaait hij met m'n sleutelbos, deze bleek nog aan de voordeur te hangen.
Och, dat overkomt mij normaal gesproken ook wel eens...: sleutelbos inclusief autosleutel in de deur, en de auto op de oprit. De volgende keer zet ik er een groot, flikkerend reclamebord met 'gratis' bij...
hahah... Ik vergeet normaal ook el eens wat hoor... maar het lijkt zich nu opeen te stapelen en alleen maar meer en vaker voor te komen..