Wie heeft er ervaring met gluten of tarwe allergie ??? Mijn zoontje komt slecht aan sinds hij fijne granen vanaf 6 maanden krijgt maar 110 gram in 5 weken hij heeft wat luchtige vettere ontlasting lijkt het wel en vaak ook wat onrustig helemaal nadat wij hem in het weekend een bord pap hebben aangeboden (zaten iets meer schepjes fijne granen in) het resultaat was gisteren ook bleek en humeurig en vandaag veel slijm bij zijn ontlasting en hij poepte letterlijk het fruit er weer uit. Mijn zoontje heeft ook een KMA..... Iemand ervaring ??.?. Groetjes anoniem
Ik heb van dichtbij ervaring met glutenintolerantie...maar ik raadbje af zomaar glutenvrij te gaan eten..sowieso is dat niet zo eenvoudig en mochten ze hem op coeliakie willen testen dan moet je gluten gaan eten anders is het niet aan te tonen. En als hij het echt heeft en na glutenvrij ineens gluten gaan eten dan kan hij doodziek worden. ik zou naar de ha gaan en als er echt een vermoeden van coeliakie is een bloedtest aanvragen.
Hallo, Bedankt voor je reactie, ik moet van me diëtiste nu echt gluten vrij gaan het was ook niet meer te doen zo het is nu dag 2 en hij lijkt heeeel rustig en slaapt wel 5 uur op een dag overdag, normaal max 3, hij kwam ook haast niet aan, slijm poepen, eten kwam er zo van achter uit, krijsen enz.... Ik denk ook niet dat ik de test thuis zou willen doen. Heeft jou kindje het ook ?? Groetjes anoniem