Bestaat zoiets?

Discussie in 'De lounge' gestart door lucie, 6 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lucie

lucie Actief lid

13 mrt 2007
    335
    0
    0
    Voor mijn zoon organiseren we binnekort een piratenfeestje. Nu heb ik gekleurde lappen waar ik piratenhoofddoeken van wil maken. Ik wil ze 'versieren' doodskoppen en ben daarvoor eigenlijk op zoek naar
    een soort witte stof die je op die gekleurde lappen kunt strijken
    Weet iemand of zoiets bestaat? En zo ja, waar kan ik dat kopen?

2. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Wit stof weet ik niet.

Ik weet wel dat je bij de HEMA een rol kunt krijgen waarmee je 2 stoffen aan elkaar kunt plakken. Dit doe je door een stukje van de rol tussen de stof te plaatsen en over de stof te strijken... Dan plakt de stof aan elkaar vast (gebruik ik om pijpen van mijn broeken in te korten, makkelijker dan stikken).

Misschien niet al te beste uitleg maar het is een mogelijkheid.

Leuk idee trouwens!

-x-

Kweenie

3. lucie

lucie Actief lid

13 mrt 2007
    335
    0
    0
    Waar vind ik zoiets?

4. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    ook bij de ECHT HEMA ;)

@ Kweenie: goede tip. Ik wil letters op een shirtje maken dus das ook zoiets!

@ Lucie: succes en een super leuk feestje gewenst!

5. hardloper

hardloper Niet meer actief

lappenwinkel
    :D

6. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Your welcome!

7. bonnievdakker

bonnievdakker Fanatiek lid

10 jan 2007
    1.081
    0
    0
    Kleuterjuf
    Sassenheim
    idd van dat opstruik spul dat je kunt printen. Ideaal! Als je er tekst op zet moet je er alleen wel rekening mee houden dat het in spiegelbeeld erop komt als je het strijkt. Je moet dan op je computer iets instellen dat hij in spiegelbeeld print. Voor een plaatje maakt het meestal niet zo veel uit.

8. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Koop je dan vellen bij de hema waar je met gewone inkt iets opprint? In het wit?

9. minke

minke Actief lid

Eén nadeel aan de opstrijkvellen; je kunt geen wit printen! Er bestaat namelijk geen witte inkt... Heb er helaas zelf ervaring mee, wilde een sticker printen. Duur papier gekocht, maar zag er dus niet uit. Wit op een tekening blijft gewoon leeg. Dus zie je de kleur van het t-shirt daar.

Succes!

10. joepies

joepies Bekend lid

9 okt 2007
    579
    0
    0
    het heet transfer papier,
    de hema heeft het alleen voor lichte stoffen, maar je kunt het ook voor donkere stoffen krijgen.

Vind de kwaliteit van de hema niet al te best .

trouwens met stik en trek etc, gaat het ook prima, en elf vind ik het mooier,

en natuurlijk textielstiften of verf

11. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Ik zou idd een doodskop uitprinten op stevig papier/karton en deze voorzichtig uitknippen en dan dit als mal gebruiken voor textiel stiften. Denk dat dat t beste werkt.

Edit: Trouwens...bedenk me nu... Weet niet hoe oud de piraten zijn? Maar misschien kunnen ze dit zelf wel doen? ;)
    (het kleuren dan...knippen zou ik niet doen met n stel piraten bij elkaar :p)

12. Elmo

Elmo Niet meer actief

Heeft de markt ook niet altijd zo'n lappending?

Deel Deze Pagina