Even verschrikkelijk mutsen hoor!

Discussie in 'De lounge' gestart door Saskia78, 18 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Nou was ik dus nooit zo van de meisjesstuff enzo

Maar mijn meisjemeisje-dochter heeft een "verschrikkelijke" invloed op mij want wat blijkt... Stiekem vind ik nagellak ERG leuk :D

Hele stapel kleurtjes hier
    Eerste tijd vooral voor dochterlief maar ik vind het toch wel gaaf en leuk om te doen eigenlijk

Maar... Nu van die cute nail art stickertjes gekocht met leuke bloempjes en vlindertjes.
    Hoe kan ik dat het beste doen?
    1 stickertje op 1 vinger.. Of alle vingers hetzelfde, wat meer variatie?

Help?!

Andere leuke tips en ideeen natuurlijk ook welkom :)

En dat IK dat ooit nog zou vragen :)

2. Zwollywood

Zwollywood Bekend lid

5 dec 2011
    659
    0
    0
    Tsss jij muts!

;)

Leuk toch lekker tutten. Ik zou niet op elke nagel hetzelfde doen. Zelf vind ik 1 nagel per hand het leukst. Zoek anders eens via Google op "nailart", kom je vast genoeg leuke voorbeelden tegen.

3. Saskia78

Mja nu 1 bloemetje op 1 pink...
    Lichtroze op donkerpaarse nagellak. Daar word ik wel vrolijk van geloof ik...
    Maar toch even checken of ik niet onwijs voor joker loop zo :)

Moet nog beetje wennen aan die andere ik die tegenwoordig af en toe boven drijft :)
    Heb er wel onwijs lol in trouwens!
    Dus dat gaat alvast goed.

4. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    oh leuk,heb ik ook een tijd gedaan die nagels,je kan ook gewoon bij nagelwinkeltjes steentjes etc halen wat je normaal op kunstnagels doet maar dan op je eigen nagels doen,dan blijft het ook beter zitten dan die kruidvat troep.

Mijn dochter wil alleen maar roze kleding,gek word ik ervan. Maarja heb het ook zelf een beetje in de hand gewerkt door een hele roze kamer voor haar te maken hihi!!

5. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Foto!!:D Heb wel een meisje-meisje maar nagellak wil ze nog steeds niet, dat terwijl ik het soms zo schattig vind staan die roze nageltjes:)

6. Saskia78

Mja hier ook enkel roze, roze en roze... Met soms een uitzondering, dan wil ze paars.

Deze waren van de Hema trouwens... Denk eerst eens proberen of ik het echt wat vind.
    Stond op pakje dat je het beste nog een laagje topcoating er overheen kon doen.. Maar dat flesje is op magische wijze verdwenen... Snap er niks van maar dat gaat vanavond dus alvast niet lukken :)

7. Mama Roos

Mama Roos Fanatiek lid

29 jun 2012
    1.061
    1
    0
    Werk als Verzorgende IG in een gesloten pg afdelin
    Twente
    Hier ook net zo... moet er maar aan geloven, maar vind het stiekem nog leuk ook! Gister al haar nageltjes een andere kleur gegeven, maar dat zal ik bij mezelf maar niet doen...
    die stickers zijn inderdaad een leuk idee!
    Verder heb ik geen tips voor je

8. Saskia78

Mja dat lukt niet vanaf de iPad :(

9. Saskia78

Overigens.. Zowel man als dochter gelooft het niet meer als ik zeg dat ik het voor haar heb meegenomen :)

Al helpt ze dolgraag met uitzoeken. Op het moment heeft ze lichtblauw... Alle kleurtjes vind ze leuk.

Laatst al geƫxperimenteerd op mezelf met gele nagellak en 2 paarse streepjes. Vond ik ook erg leuk maar dochterlief wilde niet.
    Maarja.. Werk vooral met mannen dus die zien toch niks :)
    Dus lekker laten zitten.

10. Mama Roos

Mama Roos Fanatiek lid

29 jun 2012
    1.061
    1
    0
    Werk als Verzorgende IG in een gesloten pg afdelin
    Twente
    Hier ook zo met haren trouwens, ik deed altijd maar gewoon een staart of iets simpels, maar nu kan ik al serieus invlechten op allerlei manieren en vind het nog leuk ook

11. Saskia78

Mja daar heeft ze minder geduld voor maar vanochtend dr met (volgens opa..) Een zeer gereformeerd knotje op pad gestuurd :)

Invlechten en staartjes vind ze ook leuk trouwens
    Gister had ze zelf 2 staartjes gemaakt (Nouja ik het elastiekje maar ze had zelf geborsteld en haar verdeeld.)
    En toen moest ok van pluk 3 een knotje maken.
    Dat heeft ze niet van mij hoor! :cool:

12. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    leuk joh lekker tutten! ik heb kunstnagels en mijn styliste heeft versiering gemaakt op de wijs en ringvinger. ik heb lichtroze tips en donkerroze versiering met een wit steentje

13. Saskia78

nou het is niet te geloven.. amar zelfs collega merkte het op!

14. saphira17

saphira17 Actief lid

19 nov 2008
    325
    0
    0
    Hallo, hoe blijft bij jullie dochters dan de nagellak zitten ? Hier begint t eind van de dag al te bladeren ondanks t schoonmaken van de nagels. Bij mezelf zet ik wel een laag gel er overheen maar dat kan ik bij mijn dochter niet doen natuurlijk

15. Saskia78

mja alleen op dr duim is het er snel af eigenlijk
    maarja.. dat komt van het duimen dus :)

16. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Heb even op internet gekeken en ik denk dat het mooiste is als je alleen op bijv.. je wijsvinger het doet.
    Denk dat het anders al snel te druk wordt.

17. Delight

Delight Fanatiek lid

17 jan 2011
    2.157
    0
    0
    HBO Facility Management
    Salland
    Ik doe mijn nagel bij de nagelstyliste, wat overigens gewoon een vriendin is maar toch. Ze doet ook altijd 1 of 2 nagels nailart met echte acrylverf. Maar tegenwoordig heb je van alles..

Wellicht vind je op Pinterest wel leuke dingen!

Ik zal ff foto uploaden. Mag volgende week weer nieuwe haha. Yesss.

Bijgevoegde bestanden:

18. Saskia78

#18 Saskia78, 19 jul 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 jul 2012
    @delight: zo goed ben ik nog lang niet! :D

ziet er heel mooi uit.

besef zojuist dat ik mn pinkje ook wel kan uploaden waar ik nu zit.
    voor mijn doen is het een heftig kleurtje trouwens.. meestal heb ik iets veel lichters/minder opvallends

ah zie hier :D

19. Ukkie2

Ukkie2 Niet meer actief

Hahaha hier ook een moeder slachtoffer aan het worden van dochters liefhebberij voor make-up en nagellak! Zit nu dus ook al te bedenken welke nagellak ik zou willen :D haha, das echt al jaaaaaren geleden dat ik dat wou! (zelfs niet op onze bruiloft:D)

20. Saskia78

@ukkie: mja pas maar op.. wij hebben inmiddels al een hele verzameling :D

Deel Deze Pagina