beste ´robot hond´?

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door Bernie, 15 nov 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bernie

Bernie Actief lid

11 feb 2009
    258
    17
    18
    Hallo!

Mijn dochter van 6 wil graag een echte hond, die komt er dus niet (ik allergisch, twee werkende ouders etc. etc.). Nu wil ze van de Sint of voor Kerst graag zo´n pluchen robot hond. We hebben dit weekeind op bol allerlei video´s zitten bekijken, maar eerlijk gezegd, ze zij allemaal nogal suf. Ze wil graag zo´n versie die zelf kan stappen en het liefst ook nog ´reacties´ geeft. Heeft er iemand goede ervaringen met een robot hondje? Vorig jaar kreeg ze een kiddy fluffie (ook een hond :)) maar daar was ze na een maand wel klaar mee!

2. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.063
    3.858
    113
    Mijn dochter heeft Gogo, zo'n witte hond van Furreal friends en die vindt ze heel leuk. Heeft ze 2 jaar ofzo.
    Je kunt ook een app downloaden waarmee je hem kunt voeren enz., daar reageert hij ook op. Verder loopt hij, blaft, piept, gaat zitten enz.

3. Knuffelmonster

Knuffelmonster Bekend lid

15 nov 2014
    792
    285
    63
    Mijn dochter heeft een zoomer (de grote versie) die kan erg veel en je kan hem ook veel leren. Wel een leuk ding!

4. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    we hebben bouncy zoon wilde het hebben maar speelt helemaal niet mee helaas. is wel een leuk ding.

5. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.299
    10.268
    113
    Onze uk krijgt van sinterklaas een kididoggy van v tech. We hebben verschillende filmpjes bekeken en deze kan toch wel het meeste, kan dingen leren Ben benieuwd wat hij er van gaat vinden.

Zelf heb ik bij de trekpleister gekocht en koste daar 20 en daar kregen we nog eens 15% korting overheen. Laatst ook bij de kruidvat voor 20 euro.

Deel Deze Pagina