Foto's aan de muur

Discussie in 'De lounge' gestart door Gizzie1983, 23 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Onlangs hebben we een fotoshoot gedaan met ons gezin, en de foto's zijn ontzettend mooi geworden! Dus eindelijk, na 6 jaar, komen er straks wat foto's aan de muur te hangen :).

Ik weet alleen nog niet zo goed hoe ik het ga doen. Ik denk dat ik op 1 wand zo'n verzameling lijstjes ophang, waar ik allerlei verschillende foto's in doe. En verder wil ik ook nog graag een vergroting maken van een gezinsfoto. Maar twijfel of ik dat op canvas doe, of in een lijst, of toch anders?

Kortom, kan wel wat inspiratie gebruiken eigenlijk... Hoe hebben jullie de foto's thuis hangen? Foto's van de foto's zijn welkom :p (van een afstand hoor, hoef geen gezichtjes te zien).

Bedankt!

2. Featherr

Featherr Fanatiek lid

20 jun 2016
    3.694
    3.138
    113
    Vrouw
    Brabant
    Een foto op glas of plexiglas komt veel mooier uit met kleuren dan canvas.
    Ik heb hier 2 grote fotolijsten. Een groot hart en een kleiner huisje. Daar zitten hier foto's in. In het huisje mijn dieren en wij samen.
    En het hart zijn zo'n 13 foto's (wel redelijk klein) van mijn overleden dieren en de oudste hond die hier rondloopt.
    Hier nog geen kinderen ;)

3. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Misschien dat ixxi dan wel iets voor je is...daar kan je allerlei foto's aan elkaar koppelen super leuk! Kijk maar eens op hun site...

4. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.696
    2.511
    113
    Wij hebben een canvas van de kinderen aan de muur. 60x40, maar de volgende mag een maatje groter.

5. tuc

tuc Niet meer actief

Ik vind ixxi daar ideaal voor

6. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Woooow, bedankt voor de tip!!! Super!

7. Zara123

Zara123 Bekend lid

25 sep 2015
    654
    26
    28
    Ixxi inderdaad. En mocht je toch een foto af willen drukken, wij zijn fan van afdrukken op forex.

8. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

Vorig jaar foto laten maken van onze hond.
    Deze is afgedrukt op hout.
    Dit jaar foto laten maken van 2 van onze katten, wordt ook weer afgedrukt op hout.
    Vind het zelf erg mooi! En past ook bij ons.

9. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

In de woonkamer hangt een trouwfoto op aluminium boven de kachel. En een echo foto op canvas.

In de slaapkamer heb ik achter het bed een muur vol foto's. Allemaal in lijst. Bruin of zwarte lijsten. De ene js groot de andere is klein. En die hangt horizontaal en de ander verticaal. Dat maakt het in mijn ogen speelser en oogt leuk.

Tegenover het bed hangen drie lijsten perfect onder elkaar ook in dezelfde grote en kleur.

10. Bailief

Bailief Niet meer actief

Wij hebben één muur met van alles door elkaar: een foto op hout, 2 canvassen en een aantal verschillende lijstjes in verschillende vormen. Staat heel leuk vind ik

11. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Ik zag je vraag van de week langs komen en wilde deze link nog even met je delen;
    https://www.instawall.nl/

Zelf wil ik graag zo'n mooie instawall op aluminium..

12. Marti

Marti Fanatiek lid

18 apr 2014
    2.385
    867
    113
    Wij hebben een canvasdoek boven onze bank hangem met 1 grotere foto en een boel klein3 foto's

13. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Wij hebben op 1 muur een aantal fotoplankjes van Ikea. Hierop hebben we de meest dierbare foto's staan in verschillende lijstjes. Leuke is dat je steeds kan wisselen en het beperkt blijft op 1
    Muur.

Deel Deze Pagina