Wat was jouw beste aankoop van het afgelopen jaar? Die van mij een robotstofzuiger. Hoef denk ik niet uit te leggen waarom
Wasparfum en de allesreiniger met dezelfde geur als die wasparfum. Elke dag als ik thuis kom ruikt mijn hele huis nu maar frisse was, daar word ik echt zo gelukkig van!
Onze 7-zitter. Handig met de baby En de Nintendo Switch. Top tijdens quarantaine. En een puckababy newborn slaapzak.
Een camper! Heerlijk, dat gevoel van vrijheid. We zijn sinds juni al 8 keer op pad geweest in binnen- en buitenland. Zo fijn!
Ik hoop de caravan. Hij komt pas in april geloof ik, en hebben hem dus nog niet gebruikt, maar ik kan niet wachten om daarmee op vakantie te gaan.
White musk van het merk wasgeluk. De allesreiniger heet “cloud spray” op hun website. Ik vind schoonmaken altijd al leuk en ontspannend maar nu ruik ik het in de avond nog dus ben ik nog gemotiveerder om elk hoekje in huis te soppen
Wat voor een hebben jullie er? En kamperen jullie alleen op campings of ook daar buiten? Wij zijn aan het nadenken om een camper te kopen. Dat gevoel van vrijheid lijkt mij heerlijk.
Nieuwe kozijnen met glas. Nieuwe verflaag buiten op de kozijnen en deuren. En hopelijk onze nieuwe keuken die over 3 weken komt.
Iets kleins: 3-standen lampjes. Met je standaard hoofdschakelaar kan je klikken voor zacht licht - normaal licht - fel licht. Dat is zo ideaal. In heel me huis heb ik alle hanglamppeertjes vervangen door zo peertje. Vooral ideaal boven de eettafel. Zacht licht met een romantisch etentje. Fel licht als we aan het knutselen zijn. In me nieuwe huis, ga ik ook gebruiken. Ik heb ze nu ook gevonden met een kleine fitting.
Mijn broeken. Jarenlang veroordeeld tot grote maten mode en nu pas ik eindelijk weer in de reguliere maten. Gewoon het geluk om op dames te klikken, broeken te selecteren en tussen alles te kunnen kiezen. (Van BMI bijna 40 naar ruim 30 gegaan, ik ben nog niet klaar, maar al wel goed op weg).