Heb je geen last dat wanneer je de “eerste kast” opentrekt om erachter iets te pakken alles omvalt? Wij kijken hier ook al tijdje naar
Onze vouwwagen en kampeerspullen. Zo een gevoel van vrijheid met je eigen kampeermiddel op pad, hadden we 10 jaar eerder moeten doen
Heel soms als ik iets verkeerd gestapeld hebar valt echt heel erg mee. Wij zijn er echt heel blij mee
gekocht omdat mijn dochter van bijna 11 dit graag wilde. Al jaren en online met vriendinnen kan spelen. En dat doet ze ook. Maar ze speelt ook just dance graag en mini games. Maar ik vind dat spel zo leuk! Je bent echt wat aan t opbouwen en het is erg rustgevend, vind ik. Terwijl ik helemaal niet van het gamen ben. De meiden lachen zich rot.
Hmm goede vraag Ik denk mijn tuinmeubel. Gewoon iets waar ik veel van genoten heb vorige jaar. Hoop eigenlijk dit jaar goede aankopen te gaan doen
Hahaha erg verslavend, in het eerste jaar zijn de dagen dat ik niet speelde op 2 handen te tellen. Nu wat minder vaak maar blijft heel leuk.
Onze (vaste) airco! Ik hoef me niet meer zo druk te maken over hete zomers. Ik kan zelf niet goed tegen hitte en onze jongste zoon slaapt op zolder waar het dan echt een sauna is. En onze nieuwe keuken, daar ben ik ook blij mee!
nou echt he! Zo speel ik ook al lang een spelletje op mijn telefoon. Township. Dat is ook opbouwen van een gemeenschap enzo. Maar na ruim 7 jaar wat saai. Dus dit spel komt als geroepen! Zo duidelijk en leuke doelen te behalen.