En geen stress. Bij andere spelken gaat het om tijd en behendigheid maar dat is niks voor mij. Lekker rustig wat plaatsen en tijd genoeg. Enige stress die je hebt is dat je gelijk alles goed wil plaatsen
M’n e-reader. Ik had niet verwacht dat ik het prettig zou vinden ipv papieren boek maar ik ben er echt blij mee, gebruik hem elke dag!
Mijn nieuwe bakvormen. Zo fijn dat het baksel er nu gewoon direct uit kan worden gehaald (dus eigenlijk gewoon los in de vorm zit). Niet meer bikken om het los te krijgen. De korst is hierdoor ook veel knapperiger.
Mijn Garmin Venu2, ik had hiervoor al 2 jaar een Fitbit met stappenteller, maar vooral de body battery en stress functies van de Garmin vind ik erg fijn en helpen me goed om af en toe bewust even wat rust en ontspanning in mijn dagen in te bouwen. En de Garmin hardloop coach! Ik heb altijd gehoord dat hardlopen niets voor mij is ivm afwijkende stand van mijn heupen. Maar heb toch mooi de 5km gehaald binnen een hele nette tijd en ik geniet er zó van!
Onze aanbouw, isolatie, warmtepomp, vloer, keuken, badkamers, toilet, dubbel glas en nieuwe binnenkozijnen, gordijnen, schilder, stucadoor, ik kan nog wel even doorgaan, haha Het huis zelf hadden we nog net in 2020 gekocht, maar de renovatie was in 2021. Het is geweldig geworden.
Vliegtickets voor het gezin naar Edinburgh! Ze worden dit jaar pas gebruikt.... maar de voorpret levert al een hoop op . We zijn altijd van de low-budget vakanties. Weleens van vliegen - maar altijd in laag seizoen.. En nu gaan we voor het eerst wat écht bijzonders doen... Ergens nogal uit mijn comfortzone om zoveel geld uit te gaan geven voor 10 dagen vakantie (roadtrip door schotland met een camper die we daar huren) . Terwijl we normaal voor 2,5 week zomervakantie max 1500 euro kwijt (inclusief álles!) . Maar wat kijk ik er naar uit....
Mijn zelfvriezende ijsmachine. Ik heb hem echt zo ontzettend veel al gebruikt, altijd de lekkerste ijssmaken in de vriezer. Op plaats nummer twee komt het alarmsysteem. We gaan met een veel geruster gevoel de deur uit.
Wow jeetje wat een grote aankopen allemaal hier. Ik ga de Robotstofzuiger en Nintendo switch wel overwegen te kopen Ik ben zelf het meest blij met het pakket zwangerschapskleding wat ik op Vinted voor 15 euro kocht. Iets van 2 spijkerbroeken, 2 leuke legging, 2 panty's, 3 truien en 2 truitjes en 2 jurkjes oid. Echt nog allemaal leuke dingen ook en ook nog mooi.