Goedemorgen! Ik twijfel qua kinderstoel tussen de tripp trapp en de steps. Hopelijk kunnen jullie mij helpen in de keuze. Welke hebben jullie en waarom? Ik vind beide mooi en beide zijn lang te gebruiken.
https://mommytobe.nl/lifestyle/tripp-trapp-steps-welke-stokke-kies/ Misschien heb je hier iets aan!? Worden ze in vergeleken. Ik heb geen ervaring met de Steps, maar wel met de Tripp Trapp en ben daar dik tevreden over! Fijne stoel en zeker zijn geld waard! Succes met het maken van een keuze!
Ik had het oude kuipje van de trip trap nog en die vond ik niet handig. Daarom pas in de winkel gaan kijken. Ik vind het nieuwe kuipje icm de trip trap veel fijner dan de steps. Ik vind de trip trap mooier, maar dat is smaak. Ik vond de poten van de steps onhandig, die van de Ikea breken we ook onze nek regelmatig over. En de baby ligt lekkerder in de trip trap. Het probleem van het verstellen bij het oude kuipje is opgelost, deze verstel je wel simpel. En als volwassenen zitten we regelmatig op een van de trip traps, dat zou bij de steps niet gaan.
Op de tripp trapp kun je zelf ook zitten. Dat gaat bij de steps niet. Vind hem super in gebruik. Onze meiden zitten er comfortabel op.
Wij hebben nu voor de 2e keer voor de tripp trapp gekozen. Dit ivm de accessoires die we dan op de andere kunnen gebruiken, maar ook het zelf erop kunnen zitten en het design. De steps vinden we qua poten te lomp, net zoals eerder al genoemd is.
Hier sluit ik me bij aan en niks meer aan toe te voegen! ZO tevreden met de tripp trapp. Voor baby 2 komt er eentje bij
Kuipje zelf maakt niet uit, maar de gordeltjes verstellen was bij de oude heel lastig en dat is nu een peulenschil. De oude leek op een konijntje en nu is het een bredere witte gesp, zo zie je op Mp snel welke je voor je hebt.
Ik heb de oude . Was gewoon benieuwd wat je dan fijner vond. Ik heb echt nooit moeite gehad met de gordeltjes.
Precies dat. Maar eenmaal ingesteld hoef je ze niet zo vaak te veranderen, dus als je de oude hebt zou ik er niet te nieuwe voor gaan aanschaffen
Ik kan, als ik niet zwanger ben, prima in de stokke steps hoor Wij hebben dus de steps omdat ik die wat moderner vond. Wat ik wel vind, nu m'n zoontje wat ouder is en zelf met schoenen en vaak met zand aan enzo op de stoel klimt, ziet de bodemplaat wel wat af. Dit zal bij de triptrap ook wel zo zijn, maar met hout oogt dat toch wat 'natuurlijker' qua slijtage. Je kan natuurlijk wel je kinderen hun zandschoenen altijd eerst laten uit doen, maar dat past dn weer niet zo in ons gezin