Vrouw dwaalt twee maanden rond op vliegveld

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Vlinderkind, 11 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Bron: Nu.nl:

Vrouw dwaalt twee maanden rond op vliegveld

AMSTERDAM – Een 40-jarige Finse vrouw heeft twee maanden rondgedwaald op het vliegveld Tegel, in Berlijn. Ze kon de uitgang niet vinden.

De vrouw, wiens koffer ook nog eens werd gestolen, at en sliep op het vliegveld. Ze sprak de taal niet en kreeg geen hulp, meldt de Telegraaf woensdag.

Na twee maanden kwam de vrouw een Finse man tegen die ervoor zorgde dat de vrouw werd geholpen.

De familie van de Finse vrouw wist niet waar zij was. Sinds december 2008 was de vrouw spoorloos.

2. Rosa84

Rosa84 Bekend lid

4 nov 2008
    638
    0
    0
    Nouja, dat kán toch haast niet? Als je eten kan kopen kan je toch ook vragen waar de uitgang is? Moet haast nog wel ook iets anders gespeeld hebben denk ik dan, het lijkt die film wel met tom hanks!

3. Annerie

Annerie Bekend lid

22 jul 2006
    925
    0
    0
    Heeeel vreemd dit. :(

4. pauly

pauly Bekend lid

9 nov 2007
    825
    0
    0
    Rotterdam
    raar verhaal...klopt helemaal niets van. Moet meer aan de hand zijn

5. acire

acire Fanatiek lid

dat bericht klopt niet.
    die vrouw heeft 2 maanden in Berlijn rondgelopen en was regelmatig te zien op het vliegveld.

dus dat ze de uitgang niet vinden kon is echt onzin

6. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    :)

Waarschijnlijk is het ook niet iemand die initiatief neemt, want het lijkt me een kleine moeite om de politie op te zoeken.

40 jaar en alleen naar Berlijn als je van voor niet weet dat je van achteren leeft. :rolleyes:

Lijkt mij een broodje aap. Leuk bedacht.

7. Klopt idd niet. Ze kon wel eten bestellen?
    Dan kon ze vast ook wel vragen waar de uitgang was..

8. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    En als ze dat al niet kon...ze kon het eten kennelijk ook betalen anders was ze al wel eerder opgepakt geweest ofzo. Dus had ze geld. DUS kon ze ook dr familie ofzo bellen als dit verhaal al niet gewoon een broodje aap is.

9. Maud77

Maud77 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.193
    0
    0
    Maastricht
  10. Zelfs als je geen geld hebt, kun je overal in de wereld vanuit de meeste telefooncellen een collect call aanvragen...

Ik geloof hier dus geen ene reet van. OM het ff heel kort door de bocht te zeggen.

11. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    lijkt mij idd ook een heel sterk verhaal hoor :(

12. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    Wat een onzin, alsof je niemand om hulp kan vragen als je de taal niet spreekt :(

13. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Heel apart verhaal inderdaad.

14. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Vind het ook een raar verhaal. ;)

Nou en sprak ze de taal niet?Net of niemand in Berlijn Engels spreekt. :)

15. Rosado

Rosado Niet meer actief

Zoals ik het heb begrepen is deze (finse) mevrouw psychisch niet helemaal in orde en heeft ze 2 maanden in Berlijn doorgebracht, waar ze het grootste gedeelte van haar tijd op het vliegveld doorbracht en daar ook vaak sliep. Inmiddels is ze opgenomen om te worden behandeld.

Edit: ik lees net (zie de link van Acire) dat ze opgenomen was, maar inmiddels dus niet meer. Ze woont/leeft (?) nu weer op straat in Berlijn.

16. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

ik dacht al meteen doe ik het zag: of die is gewoon helemaal psychisch niet in orde, of ze doet dit voor de show.... het 1e dus ;).. misschien hoopt ze dat er een film over gemaakt word? Want zo is het ook ooit begonnen met een man, en daar komt de film The Terminal van met Tom Hanks

17. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ja idd, maar die film heb ik ook gezien. Maar met die man was psychisch niets mis. Bij hem had het er mee te maken dat toen ie in het vliegtuig zat er in zijn land oorlog uitbrak. Om de 1 of andere reden mocht hij toen het land waar ie naar op weg was niet in, maar hij kon ook niet terug naar zijn land van herkomst.

18. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

haha ja ik weet waar het over gaat.. alleen die man zat ook lang vast op dat vliegveld.. misschien dacht ze: ''als ik hier nou 2 maanden zit, word er een film over mij gemaakt, verzin ik gewoon een verhaal over de uitgang niet kunnen vinden.. EN WORD IK BEROEMD!''

(je weet het niet he ;) wat er in hun hoofd speelt )

19. Rosado

Rosado Niet meer actief

Hahaha, ja wie weet ;)

Deel Deze Pagina