Beste bewaarde geheimen van na de bevalling

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Catje86, 16 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mroos

mroos Niet meer actief

Mij is niet verteld hoe VERSCHRIKKELIJK je er van onder uit kan zien vlak na de bevalling. Mijn schaamlippen hingen zowat tot mijn knieeen en er zat een groot gezwel aan de achterkant. Gelukkig is alles na een week weer weg maar daar was ik niet op voorbereid!

En idd, heb nu nog het idd dat er een gewicht aan mijn vagina hangt als ik iets te lang loop.

En ook op het om de 2.5 uur voeden was ik niet echt voorbereid. En wat het met je doet als je kind huilt en je weet niet waardoor..

Jaja, en dat al na 9 dagen;)

2. prrrsam

prrrsam Bekend lid

1 jan 2009
    987
    1
    18
    Hahahahaha ja klopt. Minstens 2 weken wachten (vooral met hechtingen) met kijken hoe je er vanonder uitziet :)

3. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Ik durf nog steeds niet te kijken ;)

4. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Grapje hoor! (voordat mensen doodsangsten gaan uitstaan. haha!) :D

5. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    wist niet goed hoe ik het gister aan mn man moest omschrijven nadat we een brief op de bus hadden gedaan (wandeling van totaal 10 minuten) haha maar zo dus!

6. aukje86

aukje86 Actief lid

6 jan 2009
    366
    1
    0
    Jongerenwerkster
    Zuid Holland
    ... Dat je geen geheugen meer hebt......
    ... Dat naweeen even veel pijn doen als de echte, maar je er geen kind voor krijgt....
    ... Dat je van die reusachtige stolsels verliest (die je dan vervolgens met je grote teen door het putje van de douche staat te proppen.. :))
    ... Dat ze stiekem in het ZH je mooie lichaam vervangen voor een ander vervallen lijf! :$
    ... Dat je eerst lekker vertroetelt word door de zusters, maar zodra je naar huis moet je alles weer helemaal zelf moet doen (geen steuntje meer bij het lopen, 5 minuten geleden nog wel...;))
    ... Dat dat mooie lieve perfecte hummeltje echt uit jou is gekomen en dat je voor hem/haar mag zorgen! :)

Wat een geluk, maar ik zoek nog wel door naar mijn eigen lichaam, weet zeker dat ze hem ergens hebben verstopt....

7. Annalise74

Annalise74 Fanatiek lid

6 mei 2006
    2.258
    2
    38
    West Nederland
    Na het lezen van alle verhalen, komen er ineens weer herinneringen naar boven die ik al bijna weer vergeten was.

@Mroos--> Maar inderdaad, ik schrok me wild toen ik met een spiegel kon kijken.... Mijn eerste reaktie: "Ik lijk wel een neger!" (no offence) Zo zwart was het van onderen! En na 5 stappen voelde het ook heel zwaar aan.

Verder...
    - moeilijk ontlasting/windjes op kunnen houden
    - plas niet op kunnen houden
    - verward, slecht geheugen, alles laten vallen
    - haaruitval
    - 's nachts enorme opvliegers

In het begin was ik bang dat deze dingen blijvend zouden zijn, maar met zo'n 6 maanden was alles weer over gegaan. Alleen bij hardlopen, niezen en hoesten verlies ik nog druppels urine. Maar dat gaat ook langzaamaan steeds beter....

8. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

De emoties! Had echt niet gedacht hier zo'n last van te krijgen. En nog steeds. Schiet helemaal vol als ik weer denk aan de bevalling, het zkh enz. Maar het heeft ook wel iets heel moois. het is natuurlijk wel de mooiste tijd uit mijn leven.

En idd mijn buik. Veel slapper en van die mooie strepen. Schaam me daar echt voor.

9. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    Zo he, dit kan mijn verhaal zijn! Precies waar ik nu ook last van heb! Kan nu net sinds een paar dagen weer een beetje normaal zitten. Wanneer ik dit te lang doe lijkt het net of er weer een baksteen aan mijn doos gehangen wordt! Ook lang lopen geeft hetzelfde gevoel. Gaat dit nog over??

10. pampers

pampers Niet meer actief

een abses in mijn linker bil
    een peri-anaal abses aan de andere kant
    een ontstoken knip doordat de hechtingen niet goed oplosten
    geen seks
    erg moe en chagerijnig (vreemd he)

pampers

11. mixedbeeb

mixedbeeb Actief lid

25 mrt 2009
    356
    0
    0
    hahaha wat een goed topic, ik herken echt veel!

Even denken (dit zegt al genoeg hihihi)

- mij geheugen is nog steeds zo slecht, vraag me soms echt af of het nog goed komt
    - de eerste drie weken na de bevalling nauwelijks kunnen lopen, zitten en eigenijk gewoon bewegen, vermoedelijk na een inwendige bloeding na het hechten van de 'knip'
    - bang zijn dat het daar van onderen echt nooit meer goed komt (is nu gelukkig wel wat beter)
    - nog steeds pijnlijke vagina mogelijk door niet goed hechten :(
    - niet vanaf dag 1 op de roze wolk zitten terwijl ik dit wel verwachtte, nu wel helemaal op mijn roze wolk gelukkig!!

o ja natuurlijk ben ik enorm emotioneel en kan ik om van alles en nog wat volschiete (komt dat nog goed?) :p

Volgens mij ben ik nog wel wat vergeten hahahaha kan het er altijd nog bij zetten

12. angel81

angel81 Bekend lid

10 apr 2007
    920
    0
    0
    Twee jaar later: Dat vreselijke emo-gebeuren. Dat is nog steeds niet over.... Dacht dat het wel een keer over zou gaan maar nee hoor...

Deel Deze Pagina