Baby van 7 mnd kruipt sinds 2 weken, het is eigenlijk half tijgeren wat hij doet. Maaaaar de blaren staan nu op zijn grote tenen (heeft er geen last van). Herkenbaar?
Dat hadden wij hier de tijger periode ook. Wij deden sokjes aan, maar dat is nu geen optie. Als hij geen last heeft gewoon laten gaan denk.
Jup, herkenbaar. Zoon kruipt ook buiten, kruipt zn tenen/voetjes open. Sokjes en slofjes aan, ookal is 't warm.
Hier is het gewoon zielig. ZIjn voetjes zijn niet open, maar zijn knietjes schaven door kruipen buiten. Wat hij doet als hij naar buiten kruipt voordat ik hem een lange broek heb aan kunnen trekken ter bescherming is: op handen en voeten, kont recht de lucht in hahahah..heel grappig om te zien, maar duidelijk dat kruipen buiten dus pijn doet Ik doe hem dus bij buiten spelen (ook in die warmte) een lange broek aan..
Hier ook blaren op zijn grote teen van het tijgeren! Hij gaat nu steeds meer kruipen, maar vervalt vaak nog in zijn oude patroon omdat dat nog wat sneller gaat. Ik heb niet het idee dat hij er erg last van heeft. Maar het ziet er wel sneu uit!