Tot ongeveer 1 jaar Zwitsal gevoelig huidje billendoekjes gebruikt, 3 euro per pak (52 stuks) Dat omdat ons kindje veel allergieen had. Nu zwitsal sensitive (paarse kleur) Bij geboorte in het zkh een paar keer Pampers doekjes gebruikt, maar die vind ik te nat. Zijn billetjes werden maar niet droog en waren kletsnat.
Ik gebruik de billendoekjes van AH, we kopen altijd een voordeel doos en zijn er heel tevreden over. Etos bevalt ook goed, nemen we ook wel eens mee als ze in de aanbieding zijn.
Natusan first touch al bijna twee jaar! Geen allergische reactie, hartstikke zacht, goed vochtig fijn formaat. Bij kv vier pakjes met 64doekjes voor 6.09 euro. Ik ben fan! Gebruik ze voor mijzelf om mijn make up eraf te halen.
Ik ben niet merkvast bij billendoekjes. Heb nu etos, maar die zijn ook niet zo heel bijzonder hoor.... Mij maakt het echt helemaal niet uit.
Ik gebruikte altijd Zwitsal doekjes, maar sinds een tijdje gebruik ik de parfumvrije doekjes van de Lidl. Ik vind ze erg fijn, lekker stevig en niet te nat en het scheelt mij heel veel uitslag en jeuk aan m'n handen (parfumallergie).
Van alles gebruikt, maar ik blijf Huggies de beste/fijnste doekjes. Ook een sensitive variant van en kost maar 1,- bij de action
Wij gebruiken enkel deze, irriteren de billetjes van ons zoontje helemaal niet. We hoeven de sensitive versie niet eens te kopen, zo zacht zijn de normale.
Ik heb de reacties niet gelezen maar voor t geval dat hij er nog niet bij staat. Bij de kruidvat heb je zo een budget merk. 69 cent voor 72 doekjes (in de meeste verpakkingen zitten er 72) echt heel goedkoop dus. Ik vind ze lekker ruiken en ze doen niet onder voor zwitsal doekjes. Ik ben geen fan van doekjes van huggies en pampers omdat ik die stoef vind op de billetjes. Die van pampers vind ik ook gewoon vies ruiken...
Dit zijn overigens niet de doekjes van het eigen merk van kruidvat, die zijn duurder. Ik denk serieus dat die buget doekjes t goedkoopste zijn die je kan vinden en ik vind ze super!!!!