Ik vroeg me af wat jullie in totaal kwijt waren aan babyuitzet. Dus inclusief slaapkamertje, box, wandelwagens, maxicosi, kleding etc. Ik heb de zoekfunctie gebruikt, maar kon geen topics vinden waarin deze vraag staat. Sorry als er al een topic over bestaat!
Ligt eraan wat je wil uitgeven. Voor elk budget is er wel wat. Je hebt marktplaats, de kringloop, ikea en babywinkels. Dar heb je dan ook weer verschil in prenatal en baby dump verschillen al een hoop. Ook goed op aanbiedingen letten. Maxi cosi koste ons niks, die zat bij de kinderwagen als actie bij babydump. Zij hebben ook vaker een gratis box bij aankoop van een kamer. Overzicht van mij: - babydump kinderwagen 645 euro alles compleet met voetenzak adapters wagenbak en zitgedeelte (gekregen opa en oma) - Maxicosi actie bij de kinderwagen dus 0.- - bedje en commode oom is meubelmaker en heeft deze gemaakt dus 0.- - kast hadden wij inbouw kast dus niet nodig - Badje, emmer en spullen 50.-euro actie - Box 50.- tweedehands - Stoel voor te voeden op kamer = tuinstoel,,,niet de bedoeling maar zit heerlijk! - Matrasje in de actie bij prenatal. Verder veel kleine spullen gekocht bij de 20%korting dagen van prenatal - wippertje gekregen oma - autostoel makro 50.-
Ik heb geen lijstje bijgehouden Maar het kamertje was 500 euro incl. meubeltjes (2dehands) behang, verf, 2 rolhorren maar er moet nog wel 1 rolgordijntje in. 1 box 150 (incl kleed) en die andere 25 (2de hands, en een tweede voor in de keuken, die is beneden, woonkamer boven...). Maxicosi 125 euro. Verder denk ik dat we aan allerhande ander spul (draagzak, kleertjes, kruiken, hydrofieldoeken etc.') misschien 300 euro kwijt waren ofzo. De kinderwagen hebben we gehad. Linda
babykamermeubels 800 euro verf, tapijt etc. 250 euro kinderwagen + maxicosi 600 euro box + kleed 150 euro wipstoeltje 25 euro flessen 30 euro kleding 200 euro hydroluiers,lakentjes, dekentjes, kruiken aankleedkussen, hoezen, 300 euro zoiets denk ik
Zoals hierboven al eerder gezegt ligt t er idd aan wat je zelf wilt Wil je alles nieuw of is 2e hands ook prima wil je alleen de dingen halen die je echt nodig hebt of wil je ook nog extra dingen erbij, wil je het kamertje helemaal opniew inrichten met behang en nieuwe vloer, gordijnen...of heb je al een kamertje dat alleen nieuwe meubeltjes nodig heeft Kan echt veel schelen Mijn vriend en ik hebben op verschillende babysites en winkels gekeken, een lijstje gemaakt van alles wat we willen hebben en overal de gemiddelde prijs achter gezet om zo een beeld te krijgen van de totaal prijs. Wij zitten ongeveer op 2600 euro, en dan hebben we alles nieuw en niet alleen de basis dingetjes
babykamer- 600 euro wiegje- 100 euro met bekleding kinderwagen- 500 euro maxi cosi + voetenzak- 179 euro badje en standaard - 49.95 euro kleertjes en rompertjes- rond 400 euro beddengoed - 100 euro gordijnen, zeil en de muren doen - 200 box+ 2 kleden -100 euro borstkolf en flesjes -100 euro wipstoeltje- 20 euro luieremmer geleent van me zus kruiken geleent van me zus spuugdoekje en hydofielluiers, washandje en badcaps etc ongeveer 150 euro mobiel voor boven het bedje- 40 euro speelgoedjes- 50 euro in totaal denk ik ongeveer 2500 euro
hoi hoi tot nu toe hebben wij ongeveer 50 euro uitgegeven voor deze baby dan he we hebben namelijk alles nog van de andere meiden het enige wat we nu moeten kopen zijn jongenskleren kan hem moeilijk roze jurkjes aan gaan doen maar bed, kinderwagen enz enz hebben we allemaal heb zelfs 2 ledikantjes dus destiney hoeft die van haar niet uit nu heb ik dan een nieuwe wagen met maxicosi van me schoonzus gekregen zie album zooo mooi en een box krijg ik en een wipstoeltje (had ik al maar kreeg me schoonzus er gratis bij) en inderdaad wat de meeste zeggen je kan het echt zo duur en goedkoop maken als je zelf wilt hoor het enige wat ik wel nieuw zou kopen als ik jou was is het matrasje voor de ledikant of wieg groetjes nathalie
Hier het kamertje 50,-, dit was voor de commode het bedje en de stoel zijn uit de familie dus 0,- 2 blikken verf dus zeg zo'n 15,- Box was 30,- (2dehands) kinderwagen 450,- (actie bij babydump incl maxicosi) Kleding 30,- De rest hebben we allemaal gekregen, van kleding tot badje en kruiken, stucwerk tegen de muren en laminaat en ga zo maar door... (wij zijn dus echt flink verwend) In totaal dus iets van 600,- kwijt...
kinderwagen gekregen van schoonouders maxi cosi 2e hands gekregen van buren buggie idem wiegje familiewiegje. commode hadden al een kastje wat precies de goede maat heeft badje gekregen van nichtje box 7,50 marktplaats kast we hadden al inbouwkast lamp krijgen we van mijn ouders ledikantje cadeau van mijn zusje en verder ook lakentjes dekentjes hydrofiele luiers gekregen dus eigenlijk heb ik zelf 7,50 uit hoeven geven
Kinderwagen 1300.00 Maxi-cosi 2x 139.00 Voetenzak maxi cosi 2x 49.00 Babykamer(Troy wit) 1449.00 + extra bedje 346.00. Kleertjes ongeveer 400 euro (denk ik) Badje+Tummy tub+standaard+aankleedkussen rond de 100 euro. Dekentjes en lakentjes ongeveer 250 euro Box 2x 149.00 Flesjes+verzorgingsproducten 70 euro Kinderstoel 2x 119.00 1blik verf 22.50 (de vloer lag er al in, en de andere muren zijn gewoon wit gebleven) Gordijnen+Klamboe`s 250.00 En de rest, waar ik nu eigenlijk niet op kan komen moet er nog bij. En ik kom nu al bijna aan de 5000euro. Tjonge, dat is schrikken heb het eigenlijk nooit zo bij elkaar opgeteld! En dan hebben we nog een hoop kleertjes, speelgoedjes, spulletjes enz gekregen. Maar je kunt het zo duur maken als je zelf wilt, zo kun je op marktplaats etc. voor veel goedkoper sommige dingen kopen. Wij hebben ervoor gekozen om alles nieuw te kopen, en dan ook nog echt het geen we mooi vinden. En ja, dat zien we terug in de prijzen. Ik schaam me eigen een beetje als ik dan mensen hoor die alles op alles moeten zetten om alle spulletjes voor de baby te kunnen halen. 8) (even spelfoutjes weggehaald )
babykamer was 150 euro (nieuw in doos op mp) box was 50 euro (mp) kinderwagen hebben wij gekregen van me schoonouders. kwa kleertjes heb ik niet veel gekocht toen de tijd en de rest van de uitzet zoals hydrofile luiers ,rompertjes ed kan je zo duur maken als je zelf wil, wij hebben daarvan een hoop gekregen van me moeder
Wij hebben echt wel een beetje te veel uitgegeven. Wel alles nieuw gekocht en niet eens zo heel luxe artikelen, maar de 3000 zijn we inmiddels gepasseerd. Komt ook wel een beetje doordat we 1200 euro kwijt waren voor de kinderwagen.
super bedankt voor jullie antwoorden, hier heb ik wat aan! Het is inderdaad gewoon zo dat je het zo gek kunt maken als je t zelf wilt Wist alleen niet dat kinderwagens zo duur zijn! Maar die heb je vast ook wel 2e hands. Bedankt!
Ik ben het helemaal met de vorige dames eens: Je kunt het zo duur en zo goedkoop maken als je zelf wilt. Wij waren in totaal zo'n 375 euri kwijt. (Wij hebben het ledikantje gekregen, de commode hadden we al -het is de commode waar manlief vroeger zelf in gelegen heeft-, badje, box en diverse textiel hebben we geleend. En verder hebben we heel veel dingen tweedehands gekocht.)
comode ledikant kast +150 euro marktplaats kinderwagen mutsy 150 euro maxicosi van me zus badje van me zus kleertjes heel veel gekregen flesjes avent starterspakket prenatal kinderstoel kruitvat 39.00
verf kamertjes en laminaat weet ik niet meer precies 200 euro vitrages 100 euro kroonluchtertje 1200 euro kamertje 800 euro wagentje 150 euro maxicosi 80 euro draagzak 150 euro box 70 euro boxkleed 200 euro speeltjes en mobiel en flesjes en speentjes e'd 350 euro wieg 150 euro badje 100 euro wipstoeltje' 100 euro accesoires voor in de babykamer kleding, beddengoed, kussenhoezen, hydroiele dingen allemaal en de est van de textiel om en nabij de 2000 euro ( maar ja ik heb rompertjes van 10 euro p/s en kleertjes veelanl van mexx en esprit en setje kleertjes is bij mij al snel 80 tot 100 euro ) dit is de begin uitzet geweest, en ik kom op een bedrag van ongeveer 5500 euro maar we hebben niets gekregen (op wat kleine knuffels en speeltjes en kadobonnen na) en we hebben best een dure smaak
50 euro vitrages 5 euro lamp 600 euro kamertje 300 euro wagentje (gekregen) 70 euro maxicosi 100 euro box 50 euro boxkleed 200 euro speeltjes en mobiel en flesjes en speentjes e'd 30 euro badje 10 euro wipstoeltje' kleding, beddengoed, kussenhoezen, hydroiele dingen allemaal en de rest van de textiel rond de 200 euro Voor de rest heb ik veel kleding en andere dekentjes ect. gekregen. En sommige kleding waren merk kleding.