Hallo, Ik denk dat ik zwanger ben. Ik voel me sinds donderdag 15 maart misselijk, dus nu bijna een week. Ik dacht eerst dat ik misschien wat ziek was, maar nu begin ik daar toch sterk aan te twijfelen. Ik heb ook maandag 12 maart licht bloedverlies gehad (licht roze, nogal waterig). ik heb ook last van krampen in mijn onderbuik. Zijn dit symptomen van een zwangerschap? Ik neem wel de pil, dus het zou toch normaal niet kunnen? Ik ben geen enkele pil vergeten. Ik twijfel er ook aan of het wel kan aangezien mijn maandstonden nog maar gedaan zijn van 9 maart. Ik hoop dat er mij iemand wat meer zekerheid kan brengen want ik weet het echt niet meer. Wanneer kan ik een test doen? En zijn dit echt symptomen van een zwangerschap? Alvast heel erg bedankt voor het antwoord!
hoi hoi, een test kun je het beste op de dag van je eigenlijke menstruatie doen. Als je geen pil bent vergeten en je bent niet ziek geweest dan lijkt het me onwaarschijlijk...maar ik zeg nooit nooit. Het zouden wel symptomen kunnen zijn, maar ik heb geleerd dat dat alles wel kan zijn . Als ik jou was zou ik me niet te druk maken, want zo hou je je menstruatie op. Wil je zwanger worden of niet omdat je je pil nog slikt? heel veel succes ermee meid!
Wel, het was (is) niet echt de bedoeling om zwanger te worden, maar het zou niet echt een probleem geven, ik ben nu toch al 2 jaar samen met mijn vriend en we zouden toch allicht gaan samenwonen. Bedankt voor de snelle reactie
Ik denk dat het spotting is. Met sommige pillen kun je dat hebben. Ook al slik je de pil al een tijd, doorbraakbloedingen komen voor. Google het maar eens.
wanneer zou je ongesteld moeten worden, want anders zou ik gewoon een test doen dan ben je meteen van de onzekerheid af. Ik weet dat het makkelijk klinkt maar zwanger worden is een en al onzekerheid, alles lijkt op verschijnselen en je weet nooit waar je aan toe bent tot de streepjes wel of niet verschijnen(en zelfs dan wil het nog wel eens anders zijn) succes
Als je dan pas zou menstrueren dan ben je niet zwanger meid. Dan zou je niet al vanaf 15 maart misselijk kunnen zijn. Als je zwanger bent, zou je pas ergens begin van deze week bevrucht zijn. Je hebt namelijk ongeveer 14 dagen voor je menstruatie je eisprong... Dus maak je geen zorgen!
nou dan zou ik nog even wachten als ik jou was om eventuele teleurstelling te voorkomen. iedere 3 dagen maak je meer hcg hormoon aan waardoor je de test kan lezen. heb je te weinig hormoon aangemaakt dan kan ie nega uitvallen en een paar dagen daarna posi dus...geduld denk ik laat je het even weten als het zover is? gr
Ook al ben je heel stipt met het nemen van de pil, de pil geeft nooit 100% garantie... Omdat jij klaagt over misselijkheid, zou het dan logischer zijn dat je de vorige ronde zwanger bent geraakt (en dus vanaf begin feb. zwanger) OF gewoon helemaal niet zwanger bent. Het is nl. zo goed als niet mogelijk dat je al misselijk ruim voor de datum dat je eigenlijk ongesteld zou moeten worden. En dus zou je volgens mij al lang al een test er tegenaan kunnen gooien.
dat zou nu ik er bij nadenk mss wel kunnen, want mijn maandstonden hebben maar 2 dagen geduurd. Ik ga zo rap mogelijk een test doen, dan ben ik zeker.
Ik vraag me af of we eigenlijk nog antwoord krijgen Als het niet zo is zou het ook fijn als ze wat liet weten, wachten we teminste niet voor niks.
ze is er vandaag wel geweest aan der profiel te zien Ik wacht rustig af en hoop echt op een antwoord, ben altijd benieuwd hoe zo'n verhaal afloopt. meid laat wat van je horen! liefs
hoi hoi ik zit in een grootte vraag ,gisteren heb ik een test gedaan en nou kwam er een licht roze streepje te staan ,maar het gekke is ik heb wel buikpijn en die lijkt op een ongie buik pijn wie kan mij helpen ,we zijn nu een half jaar bezig