Dag dames Gisteren heb ik met kv2v5 licht positief getest Smiddags een action test gedaan en die was negatief. Vanochtend een cb test, ook negatief Ik heb wel het idee dat het weleens zo zou kunnen zijn, voel me een beetje vreemd Hoe kan dit? Ik dacht ik doe een cb dan is het sowieso goed..
Misschien handig om te weten Ik heb de pil de afgelopen maand zo onregelmatig geslikt en op een gegeven moment maar mee gestopt, dus precies weten doe ik het niet, maar vermoedelijk is vandaag 2 dagen voor nod Rond de vermoedelijke innestelingsdagen, 2 dagen bruinverlies en heel lichtroodverlies gehad, steeds maar weinig
Misschien handig om te weten Ik heb de pil de afgelopen maand zo onregelmatig geslikt en op een gegeven moment maar mee gestopt, dus precies weten doe ik het niet, maar vermoedelijk is vandaag 2 dagen voor nod Rond de vermoedelijke innestelingsdagen, 2 dagen bruinverlies en heel lichtroodverlies gehad, steeds maar weinig
Je lichaam kan ook van slag zijn door je onregelmatige pilgebruik. Heb je een foto van je kruidvat test? Misschien is je evt hcg nog te weinig voor een CB of Action test. Of heb je met de Action Early getest?
Ja ik heb een foto maar kan m niet uploaden, is te groot Even kijken of het op een andere manier lukt
Heel erg moeten bijsnijden haha maar nu lukt het idd wel Je ziet het nu alleen wel veel minder goed dan het eigenlijk was
Ik vind het eigenlijk best wel een hele duidelijke streep... had je de early van action? En welke CB, met of zonder wekenindicator? Die zonder is namelijk helemaal niet gevoelig. Zoals @Ashleyrachel zegt even doortesten. Door het gerommel met de pil bestaat ook nog de kans dat deze KV op een eisprong reageert namelijk.
De streep staat te dicht op de controlestreep en is dus negatief helaas. Als je de cb plus (met kruis) hebt gedaan dan had hij zeker ook uit moeten slaan aangezien die net zo gevoelig is als de kv
Oh ik werd even blij van de eerste paar berichtjes en daarna de laatste berichtjes zijn toch wel waar ik niet op hoopte Ik ga voor de zekerheid toch nog even een kv test halen...
Misschien een domme vraag hoor...maar je slikte de pil en door onregelmatig slikken helemaal maar gestopt? Wilde je dan wel zwanger worden? Vind je streep wel duidelijk.
Geen domme vraag Ja ik was m zo vaak vergeten (door een paar hele chaotische weken) dat ik al een lichte bloeding kreeg en dacht nu kan ik eigenlijk net zo goed stoppen, beschermen deed ie toch al niet meer na zo vaak vergeten Wil wel zwanger worden maar we hadden het niet zo, nu al, gepland zeg maar.
Als een test dit doet bij geen zwangerschap is het toch echt een prut-test, want dit is een duidelijke streep! Een onervaren gebruiker weet toch niet hoe ver de streep van de controlestreep hoort te staaan... (wel goed opgemerkt overigens). Hoe is de kwaliteit van deze testen in het algemeen? (Ik woon in Canada, zonder Kruitvat ) Shades, kijk even op de verpakkingen van de testen. Daarop zou moeten staan hoeveel MIU HCG de testen minimaal nodig hebben om positief uit te slaan. Het verschilt per merk en type! Sommige tests hebben slechts 5 MIU nodig, andere wel 20! Het belang van het goed plannen van een zwangerschap wordt overigens overschat En sowieso kun je plannen tot je blauw uitslaat, maar vruchtbaarheid en geluk spelen ook een rol als je er eenmaal voor gaat. Succes!
De kwaliteit is over het algemeen genomen prima maar we weten ook niet hoelang de foto al ligt voordat de foto gemaakt is. Het kan dus ook een indroogstreep zijn van opgehoopte en ingedroogde urine/vloeistof. Dan staan ze vaak idd niet op de goede plek De kv zegt vanaf 25 te meten. Net als de cb plus. Maar beide reageren beduidend vroeger
Dankjewel Raket voor het meedenken! Ik heb even gekeken en bij de kruidvat test kan ik het niet vinden maar via internet kom ik op 8 Mlu uit Action early 15 en CB plus 25 Het zou dus kunnen dat er echt nog maar heel weinig hcg is... Wat betreft de vals positieve test.. via google kwam ik deze foto tegen http://s1195.photobucket.com/user/freubel1/media/IMG-20130306-WA0029_zpsb8f7ddc6.jpg.html En als ik die naast de originele foto hou van mijn test dan zitten de lijntjes op dezelfde plek Pff ik weet het ook niet meer wat is dit slopend zeg, laat het maar snel morgenochtend zijn haha!
Ik heb de foto vrijwel direct gemaakt nadat ik het streepje zag, ik denk maximaal 6 minuten na het doen van de test