Kv2v5 heel licht positief clearblue negatief

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Shades, May 6, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Shades

Shades Actief lid

Dec 25, 2016
    202
    9
    18
    Dag dames
    Gisteren heb ik met kv2v5 licht positief getest
    Smiddags een action test gedaan en die was negatief. Vanochtend een cb test, ook negatief
    Ik heb wel het idee dat het weleens zo zou kunnen zijn, voel me een beetje vreemd
    Hoe kan dit? Ik dacht ik doe een cb dan is het sowieso goed..

2. Shades

Shades Actief lid

Dec 25, 2016
    202
    9
    18
    Misschien handig om te weten
    Ik heb de pil de afgelopen maand zo onregelmatig geslikt en op een gegeven moment maar mee gestopt, dus precies weten doe ik het niet, maar vermoedelijk is vandaag 2 dagen voor nod
    Rond de vermoedelijke innestelingsdagen, 2 dagen bruinverlies en heel lichtroodverlies gehad, steeds maar weinig

3. Shades

Shades Actief lid

Dec 25, 2016
    202
    9
    18
    Misschien handig om te weten
    Ik heb de pil de afgelopen maand zo onregelmatig geslikt en op een gegeven moment maar mee gestopt, dus precies weten doe ik het niet, maar vermoedelijk is vandaag 2 dagen voor nod
    Rond de vermoedelijke innestelingsdagen, 2 dagen bruinverlies en heel lichtroodverlies gehad, steeds maar weinig

4. Bailief

Bailief Niet meer actief

Je lichaam kan ook van slag zijn door je onregelmatige pilgebruik.

Heb je een foto van je kruidvat test? Misschien is je evt hcg nog te weinig voor een CB of Action test. Of heb je met de Action Early getest?

5. Shades

Shades Actief lid

Dec 25, 2016
    202
    9
    18
    Ja ik heb een foto maar kan m niet uploaden, is te groot
    Even kijken of het op een andere manier lukt

6. Ashleyrachel

Ashleyrachel Fanatiek lid

Aug 10, 2016
    3,292
    2,189
    113
    Female
    enschede
    Foto even Iets bij snijden ;) dan kan het wel ben ook idd benieuwd

7. Shades

Shades Actief lid

Dec 25, 2016
    202
    9
    18
    Heel erg moeten bijsnijden haha maar nu lukt het idd wel

Je ziet het nu alleen wel veel minder goed dan het eigenlijk was

Attached Files:

8. Ashleyrachel

Ashleyrachel Fanatiek lid

Aug 10, 2016
    3,292
    2,189
    113
    Female
    enschede
    Ik zie wel wat, zou nog even door testen.

9. manaolana

manaolana Niet meer actief

Ik vind het eigenlijk best wel een hele duidelijke streep... had je de early van action? En welke CB, met of zonder wekenindicator? Die zonder is namelijk helemaal niet gevoelig.

Zoals @Ashleyrachel zegt even doortesten. Door het gerommel met de pil bestaat ook nog de kans dat deze KV op een eisprong reageert namelijk.

10. ciprilla

ciprilla Fanatiek lid

Apr 1, 2014
    3,660
    2,008
    113
    Female
    Ik vind deze test er wel positief uit zien. Dus nog even doortesten komende dagen.

11. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,931
    15,587
    113
    Nabij Utrecht
    De streep staat te dicht op de controlestreep en is dus negatief helaas.

Als je de cb plus (met kruis) hebt gedaan dan had hij zeker ook uit moeten slaan aangezien die net zo gevoelig is als de kv ;)

12. Pstjepiet

Pstjepiet Bekend lid

Oct 16, 2015
    667
    367
    63
    Dit dacht ik ook..

13. Shades

Shades Actief lid

Dec 25, 2016
    202
    9
    18
    Oh :( ik werd even blij van de eerste paar berichtjes en daarna de laatste berichtjes zijn toch wel waar ik niet op hoopte

Ik ga voor de zekerheid toch nog even een kv test halen...

14. merel80

merel80 Bekend lid

May 3, 2009
    812
    39
    28
    Misschien een domme vraag hoor...maar je slikte de pil en door onregelmatig slikken helemaal maar gestopt? Wilde je dan wel zwanger worden? Vind je streep wel duidelijk.

15. Shades

Shades Actief lid

Dec 25, 2016
    202
    9
    18
    Ja de early van de action en cb zonder indicator, gewoon die met een kruisje

16. Shades

Shades Actief lid

Dec 25, 2016
    202
    9
    18
    Geen domme vraag :)
    Ja ik was m zo vaak vergeten (door een paar hele chaotische weken) dat ik al een lichte bloeding kreeg en dacht nu kan ik eigenlijk net zo goed stoppen, beschermen deed ie toch al niet meer na zo vaak vergeten

Wil wel zwanger worden maar we hadden het niet zo, nu al, gepland zeg maar.

17. Raket78

Raket78 Fanatiek lid

Dec 7, 2011
    3,002
    1,139
    113
    Female
    Canada
    Als een test dit doet bij geen zwangerschap is het toch echt een prut-test, want dit is een duidelijke streep! Een onervaren gebruiker weet toch niet hoe ver de streep van de controlestreep hoort te staaan... (wel goed opgemerkt overigens). Hoe is de kwaliteit van deze testen in het algemeen? (Ik woon in Canada, zonder Kruitvat ;) )

Shades, kijk even op de verpakkingen van de testen. Daarop zou moeten staan hoeveel MIU HCG de testen minimaal nodig hebben om positief uit te slaan. Het verschilt per merk en type! Sommige tests hebben slechts 5 MIU nodig, andere wel 20!
    Het belang van het goed plannen van een zwangerschap wordt overigens overschat ;) En sowieso kun je plannen tot je blauw uitslaat, maar vruchtbaarheid en geluk spelen ook een rol als je er eenmaal voor gaat. Succes!

18. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,931
    15,587
    113
    Nabij Utrecht
    De kwaliteit is over het algemeen genomen prima maar we weten ook niet hoelang de foto al ligt voordat de foto gemaakt is.
    Het kan dus ook een indroogstreep zijn van opgehoopte en ingedroogde urine/vloeistof.
    Dan staan ze vaak idd niet op de goede plek ;)

De kv zegt vanaf 25 te meten. Net als de cb plus.
    Maar beide reageren beduidend vroeger ;)

19. Shades

Shades Actief lid

Dec 25, 2016
    202
    9
    18
    Dankjewel Raket voor het meedenken! Ik heb even gekeken en bij de kruidvat test kan ik het niet vinden maar via internet kom ik op 8 Mlu uit
    Action early 15 en CB plus 25
    Het zou dus kunnen dat er echt nog maar heel weinig hcg is...

Wat betreft de vals positieve test.. via google kwam ik deze foto tegen
    http://s1195.photobucket.com/user/freubel1/media/IMG-20130306-WA0029_zpsb8f7ddc6.jpg.html

En als ik die naast de originele foto hou van mijn test dan zitten de lijntjes op dezelfde plek

Pff ik weet het ook niet meer wat is dit slopend zeg, laat het maar snel morgenochtend zijn haha!

20. Shades

Shades Actief lid

Dec 25, 2016
    202
    9
    18
    Ik heb de foto vrijwel direct gemaakt nadat ik het streepje zag, ik denk maximaal 6 minuten na het doen van de test

Share This Page