Hooikoorts

Discussie in 'De lounge' gestart door ing49824, 3 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

28 okt 2011
    2.086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Hoi hoi,

heel erg lekker dit mooie weer, maar die verschrikkelijke hooikoorts steekt nu flink de kop op. Heb al van alles geprobeerd maar niks helpt.

Iemand DE tip voor mij? Misschien een huis-tuin-keuken middeltje?

Liefs Ingrid

2. reusje

reusje Actief lid

28 jul 2008
    176
    0
    0
    Bij aldi of Lidl cetrizine tabletjes ik en vele met mij zweren erbij
    Alleen nu ik zwanger ben mag ik ze niet

3. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Man heeft via dokter pillen werken erg goed

4. Bizzy

Bizzy Fanatiek lid

30 okt 2007
    2.828
    2
    36
    thuisblijf moeder
    rotterdam
    Via de dokter medicijnen en neusspray , hier helpen de tabletten en neussprays die je gewoon kunt kopen niet.
    Schijnt wel te helpen om vanaf de winter elke dag een lepel honing te eten heb ik weleens gehoord maar zelf nog nooit uitgeprobeerd.

5. jessi

jessi Fanatiek lid

15 mrt 2011
    2.304
    13
    38
    Vrouw
    thuis mama
    Tiel
    k heb het zelf ook zwaar en ik gebruik fenafexidine dit kun je gewoon kopen bij de etos en het werkt super goed.

6. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

28 okt 2011
    2.086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Bedankt voor de reacties. Ik heb eerder pilletjes gehad van de dokter en van de drogist, beide hielpen dan 10 minuten en dan was het weer mis.

Die van de Aldi heb ik eerder van gehoord, nog niet kunnen vinden hier bij de Aldi (in DL) dus zal morgen even in NL kijken.
    Ook zal ik even naar fenafexidine kijken.

Ik zit nu al de hele middag binnen en dat is echt niet fijn als het zo mooi weer is. Maar ja, het is beter dan dat je echt de hele dag zit te niezen, want krijg er ook zon hoofdpijn van....

7. Veritas87

Veritas87 Actief lid

14 mrt 2012
    186
    0
    0
    Bij mij werkt een neusdouche geweldig, het ziet er allemaal wat onsmakelijk uit maar het werkt hier perfect (2x per dag, soms 3x bij veel last). Produkten voor de neus

8. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Het enige wat bij mij helpt zijn 6 spuiten (pollinex) aan het begin van het jaar alleen mag je deze niet bij zwangerschap en bv. Ow ja en dan in het hooikoorts seizoen nog xyzal tabletten, neusspray en hooikoorts. En dan nog heb ik aanvallen ;)

De beste remedie is hier zwanger zijn ;)

Ik ben gisteren bij de HA geweest en in combi met bv mag ik alleen maar een neusspray en oogdruppels gebruiken. HA heeft de hele medische gids er op nageslagen :(

Ik wil de naam van de neusspray en oogdruppels straks wel even voor je opzoeken als je dat wilt maar ik ben nu aan het voeden dus kan de bank niet af.... :)

Ow en wat je bij de HA nog kunt vragen is een soort prednisonstoot (spuit) die kreeg ik ook nog wel eens rond juni/juli als het heel erg was. Dat helpt echt heel goed!

9. Silinde

Silinde Fanatiek lid

8 dec 2011
    1.385
    29
    48
    NULL
    Bij mijn mannen
    @einneh: op borstvoeding.com vind je een medicijnenlijst, en er staan wel een paar dingen in die wél mogen.

10. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Thnx! Zal het lijstje printen en dan nog maar eens naar de HA ;)

11. Hier is het momenteel ook erg raak, die klote graspollen ook bleh.
    Zou nog even naar de huisarts gaan, wellicht werkt 1 bepaald middel niet maar een ander weer wel. Is goedkoper dan als je zelf haalt bij de drogist.

12. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.723
    1
    0
    Waterijsjes verlicht altijd een beetje bij mij.
    Verder blijf ik maar binnen zoveel mogelijk

13. Trouwens, natuurlijke anti-histaminen zijn:
    - calcium
    - mangosteen
    - rooibosthee
    - water
    - citroenmelisse
    - zout (tenminste 3 theelepels)

Dit supplement van Orthica (Orthica Calcium Magnesium Zink Tabletten 180tab, - Drogisterij.net) zou ook goed helpen ter bestrijding. Of het daadwerkelijk helpt weet ik trouwens niet, nog niet geprobeerd (kom het net pas tegen)

14. BabyLovley

BabyLovley Actief lid

21 jan 2009
    144
    0
    16
    https://www.facebook.com/nnnails.nl
    West- Brabant
    Bij mij helpt de hooienkoorts tabletten van de Kruidvat erg goed (huismerk). Ik wens je veel sterkte in het vinden van de juiste product.

Last hebben van hevige hooienkoorts is zo niet fijn, heb dan vaak het gevoel dat ik niet eens normaal meer kan nadenken.

Xx

Deel Deze Pagina