had het met mn vriendin over dat douchen en nu werden we eigenlijk wel nieuwsgierig hoe vaak jullie je "verschonen" als jullie ongesteld zijn, vooral bij degene die zo vaak douchen! -elke 12u -elke 6u -elke 3u -elke 2u -elk uur -vaker ps. meerdere antw mogelijk
Ik verschoon me ongeveer elke 2 a 3 uur ... maar naar het einde van mn ongi iets minder vaak want dat word t bloed ook minder veel
Ik ook elke 2 a 3 uur..... Ook aan het einde iets minder vaak omdat ik dan minder bloed... Dan vergeet ik het vaak hahaha
Ik gebruik altijd tampons, zou het niet eens weten hoe vaak ik die verwissel haha (is natuurlijk ook weer ff geleden dat ik die heb moeten gebruiken), om de paar uur.. scheelt natuurlijk ook hoever je in de week bent.
Ligt een beetje aan de heftigheid, en hoe vaak ik naar het toilet moet.. Denk gemiddeld aan het begin om de 3 uur. Maar als ik na 1 uur weer naar het toilet moet, dan verschoon ik het ook wel, zeker de 1e dagen.
Om de 5 uur ongeveer, ben heel licht ongesteld en gebruik ook de kleinste tampons, als ik het sneller verwissel krijg ik ze er amper uit
de eerste dagen zeker elk uur en dan tampon en nachtverband omdat het zo heftig is...hoe verder ik vorder wordt het minder heftig en dan ong. om de 2 uur. En zeker met dat warme weer vaak omdat ik niet wil dat ik ga stinken!
Zeker elke 2 à 3 uur ja. En 3x per dag wassen met een washand ookal gebruik ik tampons. Vind ik fris idee. Maar ben nu al heeeeeel lang niet meer ongi geweest!!