en ik als Depp fan heb hem na een half uur uitgezet......ik kon niet door een zingende Depp en Helena bonham Carter komen....
Nee in het laatste boek ( de delen die nu nog in de bios moeten komen ) Is de "bruiloft" pas.. Daar vliegt ook het huis in de fik.. Dit is in de laatste film geweest... En klopt dus niet.. Want dat hoort pas te komen in de films die nog moeten komen
Hahahaha sorry die belofte kan ik niet na komen Want ben toch wel heeeeeeeeeel erg benieuwd naar de volgende bioscoop films
The Green Mile Saving private Ryan Schindlers list 28 days later 28 weeks later I am legend En films met Jim Carrey.
ik vond the bucket list idd een hele goede film. vind pulp fiction en reservoir dogs daarentegen echt waardeloos.. smaken verschillen gelukkig. zag er onderweg nog een paar langs komen die ik ook erg goed vind: ps i love you sound of music (jeugdsentiment.. hoevaak ik al niet in salzburg ben geweest en daarna de film kijken.. heerlijk) american history x was idd ook goed
the fifth element.....hihi niet verwacht dat die ertussen zou staan! Das lang geleden dat ik die gezien heb zeg.....