in een `negerzoen` weet je wel zo een met chocolade en een vulling van wit plakkerig creme en een koeokje eronder mjammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
das echt nou iets waar ik nooit om gegeven heb, als ze die dingen vroeger op school trakteerde sloeg ik over hahaha. maar goed je kan er maar zin in hebben. haal je toch lekker een pak
aaaaaaaaaaaaaaaa die zijn niet sonja proef maar als ik mijn ogen dicht doe en net doe alsof ik nu een negerzoen eet ipv mijn liga dan proef ik het .. jammie ....
kom ik ff bedrogen uit doe ik het pak open het zijn zoenen met gekleurde hagels erop ze zijn wel van de bekende gele doos merk buysman maar ze zien er niet lekker dik uit zoals op deze foto ze zijn langwerpig:x maar wel lekker
blehhhh nu na nr 4 kan ik er geen 1 meer zien en inderdaad beetje misselijk in mijn maag. pfffffffffff vroeger lukte het een doos leegeten kan wel zien dat ik mijn periode zit
Nou.. ik heb zoiets al eens als traktatie gegeven. Resultaat was een negerzoenengevecht. Ook niet echt bepaald slim van mijn moeder om zoiets te laten trakteren in groep acht.