suppermarkt, xenos , jamin eigelijk overal wel te koop maar ik maak alleen taarten en bestel alles online
firguurtjes, zag op google bumba cupcakejes die vond ik zo leuk! en mijn zoontje is gek op bumba en hij is bijna jarig, wil ook cakejes maken
ok tis reclame...maar hier ben ik laatst goed geslaagd ben ook pas net begonnen www.deleukstetaartenshop.nl succes!
Ik zou zoeken naar een webshop die in de buurt zit, zodat je het zelf kan afhalen. Dat deed ik ook en heb nu een goedkoop adresje op 15 minuten rijden zitten. Scheelt weer 6 euro verzendkosten.
ik zoek eigenlijk decoratie van bumba, mijn zoontje word bijna 2 en hij is gek op bumba dus wilde ook een aantal bumbacakjes maken, maar heb geen idee waar ik dat kan vinden.
Bumba feestartikelen bij Fun en Feest, bumba feestartikelen bestellen Bumba Cupcakes Quinten 3 jaar (Pagina 1) - Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk - Het "DeLeuksteTaarten" - forum Mis staan hier ideeën !
Ja,zoiets had ik al gelezen hier ergens op het forum.. dacht al: hier zit toch niet echt een winkeltje waar je dat kan halen?