Iemand toevallig die werkt bij vgz? Zat vanavond weer te berekenen op vgz en voor mezelf dacht ik eruit te zijn. Tot ik tot de ontdekking kwam dat mijn man via collectief van zijn werk een veel betere polis krijgt dan via de ledenorganisatie waar ik collectief via verzekerd bent. Alleen al voor de ortho scheelt zich dat 500 euro ! Ik had 2 weken terug voor mezelf de polis verhoogd ivm ortho oudste. Kan ik nu de verzekering van mij + kids nog gewoon opzeggen en mezelf + kids dan bij mijn man erbij schrijven Of hoe zit dat?
Geen ervaring met vgz maar volgens mij kan je je zorgverzekering ongeacht de aanpassing gewoon opzeggen, zolang je dat maar doet voor 1 januari.
Ja hoor. Tot 31 december kan je de verzekering beëindigen. Je hebt dan tot 31 januari de tijd om bij een nieuwe zorgverzekeraar aan te melden. Dit staat los van het feit of het VGZ is. Dat geldt hij elke verzekeraar. Zou dan wel asp bellen/chatten/Facebook bericht sturen naar VGZ.
Als je nu al bij VGZ verzekerd bent, dan kun je gewoon online via Mijn VGZ je polis en collectiviteit wijzigen.
Nee, ze wil bij haar man op de polis. Dit kan zij dan niet via haar mijn VGZ wijzigen. @Lorena86 Weet niet of je man ook bij VGZ verzekerd is? Hij kan dan wel inloggen via mijn VGZ en jou en kinderen bijschrijven op de polis, jouw polis wordt dan beëindigd.