Pfff ik word er niet goed van ik krijg regelmatig e-mails van directeuren van basisscholen, of ik als ouder van *naam* wil verschijnen op de ouderavond ivm het uitvallen van (te) veel lesuren. Ook word ik hartelijk uitgenodigd voor de hockeyclub in IJsselstein. Meteen uiteraard lidmaatschap verlengen à zoveel-honderd euro. Ik heb hem netjes ge-emailed dat ik zo niet heet en dat ik hem niet ken. Gaat hij terugsturen: "Hoe heet je dan en waar werk je?" Ik heb hem, weer netjes, teruggestuurd: "Als je nou niet heel gauw stopt met de e-mails geef ik je aan bij de politie want je hebt met je eigen naam en organisatie getekend." (wellicht kinderachtig maar ik werd boos om zijn vragen... ) Vervolgens een e-mail MET FOTO'S, of ik de foto's van *naam* zijn verjaardag leuk vond! Ik kon alles bekijken, alle leuke kinderfoto's waren doorgemaild. Ook netjes teruggemaild en excuses, ze had inmiddels een ander e-mailadres.. Vanavond een e-mail binnen, of ik even 800 euro wilde overmaken voor bouten, schroeven, slagpluggen Hard nadenken over een ander e-mailadres :x:x:x Moest het ff kwijt, gatsie ik ben zoooo verbijsterd :x
Tijd voor een nieuw emailadres! Waarschijnlijk heb je een adres met een gangbaar woord/naam erin en wat cijfers? Ik snap niet dat je je daar zo druk om maakt, gewoon even een kort mailtje terug met dat ze het verkeerde adres hebben, en niet ingaan op rare vragen.
geen cijfers, wel mijn voorletter + achternaam. Eigenlijk logish Sommige letters zijn gevoeliger denk ik....
Klinkt heel erg bekend!! Ook ik krijg regelmatig mail van een basisschool uit Oldenzaal. Al een paar keer een mailtje gestuurd dat dit e-mailadres niet klopt maar krijg helemaal geen reactie hierop!! Echt heel slecht. Nu krijg je afgelopen week een factuur binnen voor pillen. Hele bestelling etc. Maar goed, nu heb ik in ieder geval een naam van de goede man aan wie het mailtje is gericht en heb hem via FB gevonden en een bericht gestuurd (tot op heden nog geen reactie) Wel slordig dat deze school niet op mijn mail reageert, maar goed.
Dan heb je waarschijnlijk allemaal mensen die het adres raden, dus dat er meer mensen jouw voorletter + achternaam hebben (en die zullen wel een - _ of . ertussen hebben).
ik kreeg elke keer rapporten van de Arboarts, naar elke keer terugsturen dat mijn man het niet is en dat ze verkeerde mailadres gebruiken, (nooit excuus gehad) Dus ik heb naar 4e mailtje alles doorgestuurd naar de meneer waar het over ging, die is hier erg van geschrokken! Echt schandalig!
Ja denk ik hahaha. Ik vind het wel frappant want de aanhef van diegene die het stuurt is anders dan mijn naam! Mijn voornaam is bijv. Annemieke (achternaam: VOORBEELD Jansen) Dan schrijven ze: Geachte mevrouw van den Heuvel en ze sturen het dan naar ajansen@kpn.com @brenda1976: zo heb ik de basisschool weten te traceren waar het lesuitval plaatsvond. Is niet moeilijk, ook de directeur gevonden. Hij was idd ook geschrokken: "Ja we gaan direct actie ondernemen." Heb nooit meer wat gehad, dus denk dat ze geluisterd hebben
Hier een keer een complete script van een b film gehad. En mail wisselingen over casting en weet ik het wat allemaal op mijn vriend zijn mail adres. Die film heet hetzelfde als het mail adres van mijn vriend maar zij konden dit niet maar gebruiken omdat het dus al in gebruik was dus hebben ze er het woord film er achter geplakt maar waarschijnlijk hebben veel dit niet in de gaten gehad dus kregen wij alles.
Ik heb ook een aantal keer pabo bestellingen en weet ik veel voor seks gerelateerde dingen binnen gekregen. Bleek iemand bijna exact dezelfde voornaam en achternaam te hebben. Fijn.. Heb diegene veel plezier gewenst met alle spullen want dat zou vast wel lukken.
Jeetje wat irritant zeg! Zou inderdaad ook een ander mailadres aanmaken. Is even "gedoe" met doorgeven e.d. maar ben je wel van het gezeik af, en miss ook meteen van veel spam. Ik heb ook een mailadres met mijn volledige voornaam er in, en wil die eigenlijk ook veranderen. Ook omdat ik getrouwd ben en daar mijn meisjesnaam nog in staat. Maar is inderdaad lastig om iets te vinden wat nog niet bezet is.
Hier ontving ik mailtjes van een naamgenoot die tevens pedofiel was. Echt verschrikkelijk, ik was toen zelf ook nog een tiener.
Ik krijg ook nog wekelijks de nieuwtjes van de tennisvereniging. Wordt maar niet verwijderd uit die maillijst....heel vervelend!