mijn zoontje kauwt al een tijdje op zijn vingers en bijt op zijn nagels, vind het zo zonde van zijn nagels maar weet niet goed wat ik moet doen om het af te leren nu als ik het zie zeg ik dat het niet mag en haal zijn vingers uit zijn mond. iemand ervaring hier mee?
Hier ook sinds enkele weken.. vooral bij vermoeidheid en verveling merk ik hier, maar mij ook nog niet gelukt haar hiervan te weerhouden.
Jep hier ook, eigenlijk alleen als ze tv zit te kijken...maar ze bijt wel haar nagels af. Als ik er iets van zeg haalt ze ze wel uit haar mond maar 1 minuut later weer hetzelfde verhaal natuurlijk. Ik weet ook niet zo goed wat ik er aan moet doen.
Stress? Mijn zoon heeft het ook gedaan toen hij klein was. na dat ik gescheiden ben stopte het haast gelijk. Dus hier dacht ik aan stress toen er tijd. Zelf jaren nagelgebeten. Ben er mee gestopt na dat mijn zoon geboren was. Te druk denk om nog me vingers kapot te bijten.
ik deed dit ook !! en nu nog ze hebben bij mij niets gevonden dat hielp , van die speciale nagellak die vies proeft , tot mosterd niets hielp en helaas zie je dit aan men vingers /nagels