Weet niet of het hier goed sta maar anders hoor ik het wel We willen zelf een speelgoed keukentje voor ons zoontje maken Nu vroeg ik me af of mensen hier ervaring mee hebben qua kraan.kookplaat en knopjes voor aanzetten van kookplaat Voor wasbak wil ik drinkbak voor een hond gebruiken Keukentje word 50breed.30diep en 50hoog met mogelijkheid om hoger te maken Iemand tips?
Ik heb er zelf een gemaakt van een oud telefoonkastje en ben heel blij met het resultaat! Voor de wasbak heb ik een metalen schaal van de wibra gebruikt (EUR 1,50), kraan van de rommelmarkt, kookplaten zijn bamboe onderzetters die zwart geschilderd zijn (EUR 4,- voor het setje bij marskramer, maar zo mooi rond krijg je ze zelf niet gezaagd) en de knoppen komen van de bouwmarkt (iets van 1,50 er stuk), ook geverfd. de bakjes en haakje op de zijkant komen van de ikea. Ik heb het kastje eerst geschuurd en gegrond en daarna afgelakt met een spuitbus verf.
Wij hebben zelf een kastje gemaakt. Heb hem geverfd en bovenop plakfolie en een kastje van de xenos. De spoelbak zit er nog niet in maar dat wordt een hondenvoerbak. Als gasplaatjes heb ik kurken onderzettend zwart geverfd. Deurknopjes als knoppen gebruikt. Sorry foto staat op z'n kop....