Beste kwaliteit boxkleed

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Karina2006, 18 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Karina2006

Karina2006 Actief lid

1 feb 2010
    243
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik wil via internet een boxkleed bestellen, omdat ik dus de kwaliteit en dikte van het kleed niet kan voelen wil ik jullie vragen welk merk de beste boxkleden heeft. Ik ben vooral op zoek naar een lekker zacht en dik kleed waar de kleine lekker op kan liggen.

Ik wil bestellen bij babydump of babypark

2. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Ik heb er 1 van Cools Petito een dan de extra dikke variant. Die is echt super. Mooie kwaliteit, blijft ook mooi in de was en is lekker dik. Die op de site van babydump staat van dat merk is de dunne variant.

Waar ik hele slechte ervaringen mee heb is Jollein. Na een paar keer wassen is er van de vulling niks meer over.

3. Anne09

Anne09 Fanatiek lid

11 aug 2011
    1.291
    57
    48
  4. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    Wat k veel hoor is koeka

Hb er 1 van jollein, geen slechte ervaring ofzo maar nu 1 erbij van isi mini die voelt wel beter

5. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Isi mini zijn ook heel fijn en van mooie kwaliteit.

6. Lady7

Lady7 Niet meer actief

ik heb ook isi mini gekocht, deze leek een stuk dikker als een hoop andere boxkleden. Heb een neutrale kleur, inderdaad ook omdat ie in de huiskamer komt te liggen :)

7. S0fietje

S0fietje Fanatiek lid

4 jul 2011
    2.225
    2
    0
    Je kunt er ook een boxmatrasje onder kopen en dan ligt je kleintje altijd zacht. Hebben wij ook gedaan en werkt perfect.

8. ladyw

ladyw Fanatiek lid

4 nov 2011
    1.233
    2
    0
    Bergen op zoom
  9. Angellove90

Angellove90 Bekend lid

2 mrt 2011
    731
    0
    0
    Student Vastgoed & Makelaardij
    Noord-Brabant
    Wij hebben ook een boxmatrasje gekocht, dat is echt ideaal. Zeker als ze nog heel klein zijn en in slaap vallen in de box, hoef je ze niet meteen te gaan verleggen.

Wij hebben deze gekocht in een grote supermarkt in België. Daar verkopen ze ze standaard als park (=box) matras, echt een aanrader!

10. Angellove90

Angellove90 Bekend lid

2 mrt 2011
    731
    0
    0
    Student Vastgoed & Makelaardij
    Noord-Brabant
    Oh ja, en als je voor zo'n matras gaat, vergeet dan niet meteen een lakentje hiervoor mee te nemen. Deze zijn in Nederland niet echt makkelijk te vinden!

11. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    Wij hebben een isi mini gekocht, voelde een stuk steviger en dikker dan de andere boxkleden (die van koeka ook trouwens, maar die vind ik persoonlijk te duur)

12. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Wij hebben inderdaad ook een boxmatras meegenomen bij van asten in tilburg ( 15 euro toen) . Dan maakt het niet uit hoe dik je boxkleed is, en kan de kleine ook gewoon lekker inslaap vallen in de box.

13. Ik had er 1 van Jollein. Overigens niet vaak gewassen, omdat het ding snel vaal werd. De vulling bleef wel goed, maar hij was gewoon niet mooi meer. Geen aanrader dus, vooral niet voor de prijs (behalve als je 'm nooit gaat wassen). Daarna een boxmatrasje met een goedkoop dun boxkleed en dat ging redelijk.

Nu komt er 1 van Koeka.

14. miran336

miran336 Fanatiek lid

Wij hebben zo'n boxkleed met een vinyl-achtige laag gekocht voor in de box en daarop een boxkleed. Wanneer onze kids vooramelijk gingen zitten en/of staan in de box haalden we het zachte kleed eraf, de vinyl laag is makkelijk afneembaar, anti-slip en verschuift niet.

15. pasjuh

pasjuh Actief lid

22 nov 2010
    183
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo.
    Bij het Kruidvat zijn soms boxkleden voor maar 10 euro en dan heb je er wel 2 nodig, maar da's altijd nog goedkoper!
    Vind ze namelijk altijd zo ontzettend duur...
    Heb een stofje gekocht en die heeft m'n moeder (handig met de naaimachine ;) ) over zo'n goedkope gemaakt en nu hebben we toch een heel erg leuk boxkleed!
    Groetjes Pasjuh.

16. Linana

Linana Niet meer actief

Goed topic dit!
    Ik was net van plan een boxkleed van isi mini te bestellen bij babydump. Ze zijn daar nu ook in de aanbieding :D
    Goed om te lezen dat er goede ervaringen mee zijn en dat ze lekker dik zijn.
    En indd... een neutraal boxkleed kan geen kwaad als het in de woonkamer komt te liggen in de box (wij hebben nu een groene, bij een zwart/grijs interieur. Ik erger me er groen aan)

17. Karina2006

Karina2006 Actief lid

1 feb 2010
    243
    0
    0
    NULL
    NULL
    bedankt voor jullie tips!!

18. huggy

huggy Actief lid

10 apr 2012
    345
    0
    0
    Gastouder
    Dordrecht
    Ik heb dezelfde als ladyw, en deze is inderdaad heerlijk zacht, en blijft erg mooi zelfs na een hoop wasbeurten! Ik heb de complete set van de Snoozebaby organic lijn, allemaal erg fijn spul!

19. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Hier een boxkleed van Koeka, die is echt lekker dik en zacht!

Deel Deze Pagina