Wie gaat er op Valentijnsdag testen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Meisje ongeduld, 11 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meisje ongeduld

Meisje ongeduld Niet meer actief

Ik ben vandaag 1 dag overtijd. Tenminste als ik uit ga van mijn langste cyclus. Wil wachten met testen tot Valentijsndag. Zaterdag gaan we nog iets met vrienden doen. Stel dat het raak is, dan zie ze dat vast meteen. Wie o wie gaat er ook zondag testen?

2. mvthijs

mvthijs Fanatiek lid

10 feb 2010
    2.232
    0
    0
    Student
    Provincie Utrecht
    Hallo meisje ongeduld!
    Als ik nog niet ongesteld ben, ga ik zondag testen! Wat spannend dat je al over tijd bent! Hoe lang ben je al bezig?

3. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    ik test zondag ook
    nod is de 16de normaal

4. music4life

music4life Niet meer actief

ik test zaterdag ik kan echt niet tot de 14e wachten hahaha

5. maryam27

maryam27 Bekend lid

31 jan 2010
    531
    0
    0
    ik wil eigenlijk ook zondag testen. Gisteren/vandaag was/is mijn nod....zondag neemt mijn mannetje mij mee uit eten, en eigenlijk zou ik het dan cadeau willen geven......dus ik hoop dat ik zwanger ben....pffffffff.....what to do, too kill the time???

6. Meisje ongeduld

Wij zijn nu met ronde 7 bezig. Zou dus eigenlijk heel netjes zijn als het nu raak is. En jij? Is het de eerste voor jullie?

Music4life: Kan me goed voorstellen dat je niet zo lang kan wachten :D. Ik vind het ook wel steeds moeilijker worden hoor. Maar ben ook wel bang voor een teleurstelling. Wat is je NOD dag? Zie dat dit voor jou de 2e is. Heb je al herkenningen van de eerste keer waardoor je denkt dat het raak is?

Maryam: Erg he dat wachten? Gewoon veel andere dingen waardoor je er niet aan denk. Maar ja hoe doe je dat he? Succes met wachten, ik wacht met je mee. Hoe lang ben je al bezig?

7. maryam27

maryam27 Bekend lid

31 jan 2010
    531
    0
    0
    meisje ongeduld:
    nu is het eigenlijk officieel de eerste maand dat ik ermee bezig ben. Ik heb een mk gehad begin sept. met 12 wken. En toen heb ik een pauze genomen, maar zonder bescherming zeg maar...

en jij?

8. Meisje ongeduld

Wij zitten nu in ronde 7 (geloof ik). Vervelend joh dat je een mk hebt gehad. Kan me voorstellen dat dat het extra spannend maakt nu.

9. mvthijs

mvthijs Fanatiek lid

10 feb 2010
    2.232
    0
    0
    Student
    Provincie Utrecht
    Voor ons is het de 1e. Ook pas de 1e ronde. Zou helemaal super zijn als het nu al gelukt is, maar ik ga er niet van uit.:)

10. Jalou

Jalou Bekend lid

5 feb 2010
    931
    0
    16
    Rotterdam
    angela leuk om te horen dat het voor jou ook de eerste ronde is. Bij mij is het ook officieel de eerste ronde. Ben al wel per de pil getopt in oktober, maar mocht nog niet zwanger raken ivm vaccinaties. nu mag het dus wel.
    Ook al is het pas de eerste ronde ik ben al wel erg ongeduldig. heel erg veel respect voor de meiden die al meer rondes achter de rug hebben

11. Meisje ongeduld

Spannend joh. Zie dat je overtijd bent. Ga je ook zondag testen?

12. mvthijs

mvthijs Fanatiek lid

10 feb 2010
    2.232
    0
    0
    Student
    Provincie Utrecht
    Ik ben in december gestopt met de pil. Ik wou eerst even kijken hoe het ging met mijn cyclus. Dat ging prima, dus de stap maar genomen. De 1e cyclus nadat ik met de pil gestopt was, had ik 32 dagen en de vorige keer 28. Morgen zit ik weer op 28 dagen. Hier nog steeds geen rood te zien. Alleen stervens koud, al de hele dag. Maar ik zweet wel... Misschien word ik weer ziek.. hoop t niet!

13. Jalou

Jalou Bekend lid

5 feb 2010
    931
    0
    16
    Rotterdam
    Ik heb stiekem gisteren al getest, die was negatief. Ik heb dus weinig hoop meer. Verwacht eigenlijk de rode duivels elk moment. Maar ik heb nog geen echte krampen. Mijn cyclus varieert van 24 tot 32 dagen. voor de banner heb ik het gemiddelde 28 dagen gekozen, dus ik denk dat als ik zondag nog niet ongesteld ben, ga testen.
    Hoop niet dat je ziek wordt hoor Angela. Gek is dat. aan de ene kant weet je dat het bijzonder is als je in de eerst ronde gelijk raak schiet, maar aan de andere kant hoop je het heel erg

14. Meisje ongeduld

Angela: Ik hoop voor je dat je niet ziek wordt. Moet je trouwens om je NOD te berekenen niet uitgaan van je langste cyclus? Niet dat ik daar iets van snap, want mijn cyclus varieert tussen de 29 en 40 dagen. Tja, wat houd je dan nog aan. Ik ga nu in elk geval uit van mijn langste cyclus anders maak ik mezelf helemaal gek. Vervelende is wel het dan ook lastig inschatten is wanneer je nu precies vruchtbaar bent.

Jalou: Balen dat je al negatief getest hebt. Toch zijn er meiden die dan na een week toch positief testen. Maar ik wil je natuurlijk ook weer geen valse hoop geven. Ik had hetzelfde als jij. Je weet hoe bijzonder het is om in de eerste ronde zwanger te raken, maar je hoopt toch dat jij een van die gelukkigen bent.

We moeten ons allemaal niet gek laten maken. Het is heel normaal als je er een jaar over doet om zwanger te raken. Maar ja, verstand en gevoel kunnen soms wel heel ver uit elkaar liggen.

15. Jalou

Jalou Bekend lid

5 feb 2010
    931
    0
    16
    Rotterdam
    mooi verwoord meisje ongeduld.
    Ik ben normaal gesproken een geduldig persoon, maar die biologische klok is gekmakend!!!
    In welke ronde zit jij nu? en is het je eerste?

16. Meisje ongeduld

Ik zit nu in ronde 7 voor een eerste kindje. Heb bijna elke keer wel gedacht van alles te voelen. Deze maand had ik zo iets van we zien wel. Maar 1 keer had ik bij het vrijen wel heel erg het gevoel, het is raak. Ik weet niet waarom. Nu ben ik dus al 2 dagen over mijn langste cyclus heen. Maar mijn cyclus was de laatste twee keer ook wel heel erg raar. Ik had alleen maar bruin (sorry voor de details) en niet heel erg veel. Wel op 36 en 29 dagen. Ik twijfel dus of dit een echte menstruatie is geweest. Ik wil nu wel heel erg graag testen, maar ben ook wel weer bang voor een teleurstelling. Hoop dat ik kan wachten tot zondag. Want als het raak is is Valentijnsdag natuurlijk een mooie dag om erachter te komen.

17. maryam27

maryam27 Bekend lid

31 jan 2010
    531
    0
    0
    meisje ongeduld ik zou gewoon zondag gaan testen hoor....ik zal voor je duimen.

18. mvthijs

mvthijs Fanatiek lid

10 feb 2010
    2.232
    0
    0
    Student
    Provincie Utrecht
    Wat spannend hé, meisje ongeduld? bij een andere topic was er ook iemand die iets verloren was, en toen had ik dit op internet gevonden, staat op meerdere sites :)
    Bloedverlies
    Het is normaal dat je in het begin van de zwangerschap een beetje bloedverlies hebt, dit komt voor bij 50% van de zwangerschappen. De baarmoedermond en vagina zijn in de zwangerschap heel rijk doorbloed, er hoeft maar iets te gebeuren en er knapt een vaatje. Dit kan zijn na vrijen, na harde ontlasting, of zomaar. Dit kan GEEN kwaad. Ook later in de zwangerschap kun je een beetje bloedverlies hebben als gevolg hiervan. Rose slijm; door de zwangerschap heb je meer slijmverlies dan anders, een klein beetje bloed kan dit slijm rose kleuren. Kan geen kwaad. Bruinige afscheiding; oud bloed, in de baarmoeder(mond) kan zich wat oud bloed verzameld hebben, meestal neemt het lichaam dit vanzelf op, maar soms wordt het gewoon afgestoten,dit zie je als bruinige afscheiding. Kan geen kwaad. Helderrood bloed: er kan een vaatje geknapt zijn (het kan ook van een aambei komen!) een klein beetje helderrood bloedverlies kan geen kwaad.

19. blackbird

blackbird Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.434
    48
    48
    ik ga ook testen zondag.. normaal heb ik een cyclus van 40 dagen maar ik ben deze keer begonnen met etos zwanger worden dus ik bedacht dat mijn cyclus wel korter zou kunnen zijn..

En ik voel me zo raar.. niet kunnen slapen, missenlijk 'sochtends, moe..
    Het hoeft niks te zijn maar het voelt gewoon raar.. toch maar even testje.. het kan geen kwaad;);)

20. maryam27

maryam27 Bekend lid

31 jan 2010
    531
    0
    0
    en iemand al getest?

Deel Deze Pagina