Beste live optreden

Discussie in 'De lounge' gestart door Pelikaantje, 12 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    Ik ben 2 jaar geleden bij Tina turner in Arnhem geweest,was echt super goed!!

2. CherryAyden

CherryAyden Niet meer actief

Ik ga voor Tokio Hotel in de HMH in 2009 :D

3. Fullhouse1981

Fullhouse1981 Fanatiek lid

8 jun 2010
    1.903
    0
    0
    Oosten van het land
  4. Jade86

Jade86 Bekend lid

Voor mij staat Keane op nr 1! Ben nu bij 11 concerten geweest en ze worden steeds beter lijkt t wel!

Vond U2 afgelopen september in Brussel ook heel goed trouwens!

@ Fullhouse: Ik ben in 1996 ook naar de Kelly Family geweest in de Ahoy. Was ook gaaf!

5. Fullhouse1981

Fullhouse1981 Fanatiek lid

8 jun 2010
    1.903
    0
    0
    Oosten van het land
    Wat leuk! :)
    Het was ook erg leuk die tijd, ik mis het soms nog wel. Wachten in de rij en bij binnenkomst gillen en krijssen! haha. Maar goed, dat is ook al erg lang geleden... :) (ik was toen 15) ;)

6. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    Leuk leuk:D
    Bij de Kelly Familie ben ik nooit geweest,Roxette ook iet,maar het is wel super muziek.

7. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel

Hahahaha... heel herkenbaar! Ik ben ook bij een flink aantal (zo'n 30) concerten van ze geweest en het was altijd zoooooo leuk :D

8. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Volledig met je eens, dit was zeker het beste concert wat ik ooit live heb gezien!:D Ook de 13 keer dat ik within temptation live heb gezien, was dit echt het beste.

Goede nummer twee was Pink met de Funhouse tour!:D

9. Revolucia

Revolucia Actief lid

10 apr 2009
    475
    1
    0
    regio Rotterdam
    Ow... lastige keuze!! Heb er zoveel gezien... maar deze hebben echt indruk gemaakt:

Staind op Lowlands 2005.. kippenvel overal!
    Atreyu op Give it a Name 2006 in Londen (alleen al vanwege de sfeer, wat een geweldig festival!!)

De aller-, allereerste keer MCR (my chemical romance) in de Melkweg in 2005, toen er nog GEEN gillende tieners waren en het nog om de muziek ging. En ja, de volgende 7 (! schaam...) optredens waren minder.. :D

En iets heeeeeel anders: De Dijk toen ik een jaar of 9 was..

10. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    in 2009 2x keer naar p!nk geweest...wat een show...dans....muziek acrobatiek.....acoustisch gedeelte en heel veel genieten!!!! Puur entertainment!!!

11. Fransa

Fransa Niet meer actief

Ben 2x bij Bryan Adams geweest. Die geeft goede live shows weg!

Verder in een ver verleden een keer bij de Kelly Family in de IJsselhallen in Zwolle geweest. Een vriendin was fan en ik ben meegesleurd. Maar moet zeggen dat ze een hele goede show weggaven. Heb alleen wel vol verbazing staan kijken naar alle huilende en gillende meiden die na de show in hun slaapzak kropen om zo bij het concert de volgende dag weer vooraan te kunnen staan. Jeetje, had me tot toen nooit gerealiseerd dat het fan zijn van een groep zo ver kon gaan....

12. winniethepoeh

winniethepoeh Niet meer actief

metallica en foo fighters op pinkpop Superrrrrrr, geweldig om live mee te maken

13. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Niet het mooiste optreden waar ik ooit was, maar wel het beste: Faithless in Paradiso, Amsterdam. Zo'n klein zaaltje waarbij je altijd dichtbij het podium staat, vol met mensen die als één man uit hun plaat staan te springen op de muziek. Dat is gewoon geweldig :cool:

14. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    #34 Minyaweth, 14 apr 2011
    Laatst bewerkt: 14 apr 2011

Hahahaha...*ikbennietschuldighieraan* kuch... :)

15. MiSsTiek

MiSsTiek Actief lid

29 aug 2008
    221
    0
    0
    #35 MiSsTiek, 14 apr 2011
    Laatst bewerkt: 14 apr 2011
  16. Botiwo

Botiwo Actief lid

30 nov 2010
    489
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben niet zo vaak naar concerten geweest, maar vond van de 4 concerten Sting met the brand new day tour echt heel erg leuk. De andere twee ook ( Eric Clapton en Mark Knopfler ) maar Sting was echt goed.

17. sasjuh

sasjuh Fanatiek lid

8 jun 2010
    2.558
    1
    0
    operator
    In mijn vel
    We zijn vorig jaar naar Helloween en Stratovarius geweest in de Effenaar, dat vond ik een super concert.
    En een paar maanden ervoor nog naar Stahlzeit geweest (coverband Rammstein) en ze doen niet onder voor Rammstein!

18. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Tina Turner!!!

Wat die vrouw nog doet op het podium op haar leeftijd is echt waanzinnig!

19. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    met stip op 1....fleetwood mac

20. sasjuh

sasjuh Fanatiek lid

8 jun 2010
    2.558
    1
    0
    operator
    In mijn vel
    Bij The Kelly Family ben ik ook nog geweest,2x in Maastricht,1x Keulen en in Utrecht, waren leuke concerten, bij de laatste in het Mecc Maastricht hebben we nog Joey en Angelo gefeliciteerd met de verjaardag :D.

Deel Deze Pagina