Hahahahaha... GE-WEL-DIG! Ik was helemaal verliefd op Paddy... en ik weet niet of het door dit topic komt, maar ik heb vanacht zowaar over hem gedroomd.... *zucht* hoé kansloos!
Ik vind dat mijn vriend altijd weer een harstikke goede show neerzet met zijn KISS tribute band " KISS AGAIN ". Verder vond ik het optreden in Dynamo van Macabre en Heidevolk goed YouTube - Macabre - Zodiac ( clip is van een ander optreden ) YouTube - 20101022 Heidevolk in Dynamo 045 Groetjes, Linda
Ow Paddy, ja, voordat ie zijn haren afschoor, *zucht* er was keuze genoeg bij de Kelly's hahahahha Joey, Jimmy en Paddy......maar voor mij was het toch echt Joey, toen ik ze voor het eerst in Maastricht zag en hij op die boxen klom bij het nummer "The Wolf" heb ik alleen maar staan kwijlen hahahahahaha
Trouwens, 'oude'kelly fans? Deze nieuwe versie van Why Why Why al gezien van Joey? YouTube - Joey Kelly & In Extremo (InEx) - Why Why Why 2010 Zooooooooooooooo gaaf!
Ik heb ook heel veel live optredens gezien op o.a. festivals. Wat ik belangrijk vind is dat ze net zo zingen zoals op cd zodat ik naar hartelust mee kan bléren Wat ik ubergaaf vond was REM! Ik zou heel graag eens naar Muse willen, lijkt me ook super!
Ik ben vorige zomer naar Muse geweest en het was briljant!! Live zijn ze nog beter dan hun cd's. Er was gewoon een soort space ship geland in het goffert park. Volgende keer ben ik er weer bij (helaas duurt het zo lang voordat ze weer naar NL komen...) YouTube - MUSE Goffert park Nijmegen 19 June 2010 - 03 YouTube - Kanaal van rrtdscholte
JAAAAA, geweldige show was dat he! Ik verheug me al helemaal op de komende tour! Ik denk dat deze nog mooier wordt dan de voorgaande En tot de tijd hebben we de dvd;s
er zijn dus nog aardig oude kelly family fans zo tezien. iiiihih heb zelf ook nog nooit voor de deuren geslapen. en als je daar had geslapen moest je altijd een nummertje halen bij zoon nummerteam .
Gisteravond nog naar Blackfoot geweest, erg goed maar heb helaas niet alles gezien, de kleine uk vond het niet zo leuk
Ben naar de BSB geweest in 1999, 2x naar Alicia Keys beide in 2008 en naar Maroon 5, van deze was Alicia Keys toch wel de beste. Maroon 5 is live ook echt geweldig, maar het geluid in de Brabant Hallen was gewoon niet mooi... Ik zou graag naar een unplugged sessie van Alicia Keys en Adele willen...