Nijntje geluiden raden spel

Discussie in 'De lounge' gestart door yoghurt, 26 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yoghurt

yoghurt Bekend lid

31 jan 2011
    513
    58
    28
    Brabant
    Wat een raar en moeilijk spel is dit....of wij snappen er niks van :(
    Maar hoe ik het ook instel als we het met meerdere willen spelen krijgen we eerst altijd 1 geluid van kleur blauw en dan 6 geluidjes van kleur groen en dan de rest van kleur blauw. En dit zo altijd bij alle kleurcombinaties.
    Daarnaast zijn de geluiden echt moeilijk. Mijn partner en ik weten ze af en toe niet eens:D

Iemand wel blij met dit spel?? Of doen wij echt iets verkeerd??

2. kimr1

kimr1 Bekend lid

13 aug 2008
    545
    0
    16
    Wij hebben het ook en ik vind het ook verschrikkelijk!
    Moeilijke geluiden die niet van elkaar te onderscheiden zijn en moeilijk in te stellen.
    En ik vind het volume veel te hoog. Je kunt 'm niet eens zachter zetten

3. monica73

monica73 Bekend lid

14 mei 2011
    580
    16
    18
    Mijn zoontje heeft hem nu een week en ook ik snap er nog geen bal van. Geluiden zijn moeilijk te onderscheiden en het lijkt wel of hij eerst de geluiden van 1 kaart achter elkaar laat horen...ik moet er nog eens goed voor gaan zitten, want mijn zoontje van drie vindt het wel een leuk spelletje..

4. Suzanne1984

Suzanne1984 Fanatiek lid

30 dec 2011
    1.613
    0
    36
    Haha hier ook ja. Wij kunnen soms ook de geluiden niet van elkaar onderscheiden. Daarbij wint blauw en groen bij ons altijd. Oranje of geel nooit.
    En idd, je krijgt soms achter elkaar geluidjes van bijvoorbeeld blauw en 1 geluidje van een andere kleur. Ook als je maar met z'n 2en speelt.
    Onze kinderen vinden het trouwens wel heel leuk en kunnen er heel lang mee samen spelen. Ook zonder te vragen wel geluidje bij welk plaatje hoort. Blijkbaar horen zij het wel goed ofzo ;)

5. bloemtje1989

15 okt 2013
    88
    0
    6
    ik dacht dat het aan ons lag maar niet dus idd heel moeilijk te rijde en je lijkt het altijd wel te winnen als je op de knop drukt krijg je zelfde het melodietje dat je niet hebt gewonen vind het een raar spel

gelukkig vinden de meiden het wel helemaal leuk haha

6. yoghurt

yoghurt Bekend lid

31 jan 2011
    513
    58
    28
    Brabant
    Okay haha dan ben ik iig niet de enigste...
    Ik dacht miss ligt t wel aan ons spel, dat die niet goed is ingesteld ofzo :)

7. Igglepiggle

Igglepiggle Bekend lid

9 feb 2011
    897
    1
    18
    NULL
    NULL
    Wij hebben het ook en hier geen problemen. Ja sommige geluiden zijn wat moeilijk te herkennen maar ach. Je moet eerst 1 or 2 instellen (soort geluidjes), dan alle knoppen indrukken, als laatste de middelste bovenop. Dan komen alle geluiden voorbij. Mijn dochter vindt het heel erg leuk.

Deel Deze Pagina