"Beste manier" om zwanger te raken

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Baby94, 2 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Draaikont

Draaikont Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.576
    907
    113

Een positieve ovulatietest vertelt ze niet of ze daadwerkelijk een eissprong hebt.
    De test kan positief zijn door het hormoon dat vrijkomt. Maar of je daadwerkelijk een eissprong hebt kom je alleen achter dmv een echo.

2. Draaikont

Draaikont Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.576
    907
    113
    Niet teveel mee bezig zijn! Gewoon gezellig hebben omdat je er zin in hebt.

Al die andere verhalen zijn allemaal fabeltjes. Lange blijven liggen en bepaalde standjes.
    Gemiddeld staat er een jaar voor om zwanger te worden dus niet meteen in de stress schieten als het niet lukt.

3. Mien30

Mien30 Fanatiek lid

6 jul 2015
    1.717
    468
    83
    Vrouw
    Ik zou persoonlijk nog even wachten met de ovu-testen, dat kan altijd nog! Maak het gezellig en klus niet alleen omdat het "moet".
    En ruim op tijd beginnen met foliumzuur is aan te raden, maar dit helpt niet om snel zwanger te raken.

4. wens09

wens09 Fanatiek lid

1 dec 2013
    1.028
    224
    63
    Sluit ik me helemaal bij aan! De kans is groter dat het bij jullie alles goed is, dan dat er van alles 'mis' is! Dus lekker genieten van baby maak seks, super bijzonder! Heb net geleerd dat een gezond stel 20% kans heeft per ronde, dus als t niet gelijk lukt niet schrikken.

5. Tulpenbol

Tulpenbol Actief lid

28 mrt 2015
    452
    6
    18
    Vrouw
    Het maakt helemaal niet uit hoe je het doet. Zou proberen een paar keer per week te vrijen en een beetje idee te krijgen van je eisprong zodat je die niet toevallig net mist.
    Bij mijn eerste duurde het 8 rondes eer ik zwanger was, de tweede 1. En we deden echt niks anders..

6. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.968
    33.648
    113

Haha 😹😹😹
    Zowel bovenop gezeten als meteen naar de douche gerend om 'alles uit te spoelen'... Niet omdat ik niet zwanger wilde raken, maar uit gewoonte. Was in de veronderstelling dat ik niet zwanger kon raken.
    Ben benieuwd wat er een volgende keer gebeurd als ml bovenop ligt 😃

7. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Er is geen handboek hoe je het snelste zwanger raakt. Dat hangt namelijk van veel dingen af.

Wij deden het altijd op de juiste momenten en toch was ik het ziekenhuis nodig. Waarom? Omdat mijn man amper zaadcellen heeft dus maakt het geen hol uit wanneer je vrijt.

Dat je er niet teveel aan moet denken is de grootste kolder. Het is alleen voor jezelf prettig als je niet de hele dag door aan baby's denkt, dan word het een obsessie en dat is niet fijn voor jezelf. Verder raak je echt niet onvruchtbaar als je er mee bezig bent.
    Juist tijdens onze behandelingen was ik er enorm mee bezig, geen wonder als je jezelf 2 keer per dag injecteert en om de dag naar het ziekenhuis vliegt en strak staat van de hormonen. En juist toen had ik de meeste kans. Je lijf denkt echt niet ho stop ze denkt eraan, nu gaan we dus niet door het. Nee zo werkt het niet.

Wel is het zeer verstandig om te starten met foliumzuur. En dan het liefst de natuurlijke versie genaamd folaat. In combinatie met b6 en b12 neem je folaat (b11) pas echt goed op. De natuurwinkel heeft dit in 1 tablet. En je kunt ze ook op het internet kopen. Ik had ze van New care.

Verder, vrij wanneer je er zin in hebt. Maak er geen moetje van, dan is de lol er zo af.

Veel plezier!

Deel Deze Pagina