Goedemiddag dames, Hier ben ik weer, heb al eerder een (superlang) bericht hierop geplaatst over het hebben van witte vloed. Mijn vraag aan jullie dames is of jullie echt een erg verschil opmerkte wat witte vloed betreft. Dan heb ik het over de tijd toen jullie niet zwanger waren en toen jullie dat wel waren. En wat zijn/waren jullie andere symptomen. Ik weet dat het bij iedere vrouw anders is... Maarja, toch maar even rondvragen. Groetjes, ML
Ik had twee keer op verschillende dagen na de eisprong menstruatiekrampen en diezelfde dag dan ook overvloedige witte afscheiding. Verder gewoon normale afscheiding. Wel had ik het idee dat het wat geliger was dan normaal. Mijn andere symptomen waren pijnlijke borsten, aanhoudende pijnlijke tepel vanaf eisprong, honger blijven houden terwijl je net gegeten hebt, veeeeel pukkels, achteraf een parfum die lekkerder rook dan dat ie nu ruikt. En ik had het warm maar het was toen ook warm..
Hier normaal na de eisprong tot aan NOD veel witte vloed. Toen ik zwanger was, totaal geen afscheiding. De laatste twee weken ineens wel weer veel afscheiding. Mijn andere symptomen waren enorme honger.. "er-'s nachts-uit-voor-een-pizza" type honger haha Ook had ik last van rommelende darmen, dat ging echt de hele dag en nacht door.
Hier ook nul komma nul afscheiding. Kwam met een week of 7 pas weer terug. Ook nu met bijna 13 weken nog altijd niet de befaamde zwangerschapskwaal van zeer veel afscheiding.