Hoi dames! Ben nieuw hier en had graag wat raad gehad bij het volgende.. Sinds 4 juli 2011 ben ik gestopt met mijn pil en om een lang verhaal kort te houden.. Ik had een onregelmatige cyclus en er werd pco vastgesteld na bezoek bij de gyn. Intussen ben ik onder behandeling en neem ik clomid 50 en dit lukt zeer goed en was er namelijk in de vierde maand voor de eerste keer zwanger mee geworden. Dit was ronde 8. Helaas is het een mk geworden op 5 weken.. Mijn mk is begonnen op 12 mei 2012 en sinds dan is dus ook mijn nieuwe cyclus begonnen, nog wel zonder clomid. Alles was schoon bij laatste controle op 23 mei 2012. Op 26 mei heb ik dan redelijk wat witverlies gehad, vermoedlijke eisprong? (ik hoop het dan maak k ze toch eens zelf aan) en op 31 mei kreeg ik ineens uit het niets roze afscheiding en dit heeft 2 daagjes geduurd zonder pijn en zeer miniem. (innestelbloeding?) en dan gisteren 6 en vandaag 7 juni heb ik hele tijd lichte scherpe steken in onderbuik en ben ik behoorlijk winderig en moe. Verder geen klachten van borsten. Nou vraag ik me af of het toch zou kunnen dat het raak is? Wil niet hopen heb al teveel teleurstellingen meegemaakt maar heb ook helemaal geen gevoel van aankomende ongi. Iemand die raad weet of ervaring heeft?
het ZOU kunnen dat je zwanger bent... de enige manier om daarachter te komen is om een test te doen. Kwaaltjes en klachten zeggen niet altijd alles, dus wij kunnen niet beoordelen vanaf hier of jij zwanger bent of niet. Er van uitgaand dat 26 mei je eisprong was, dan zou je zaterdag op je NOD zitten... Je zou dan morgen of zaterdag wel een Kruidvat test kunnen doen. (kruidvat test 2 voor 5 euro. Niet te duur en erg betrouwbaar) Succes, ik hoop dat je zwanger bent (en dit keer ook blijft!)
Nee natuurlijk kunnen jullie dat niet zeggen hihi. Het is dat ik niet goed durf testen omdat ik geen symptomen heb.. Ben bang voor teleurstelling. Ben wel hele tijd droog sind vermoedelijk innesteldatum op 31 mei en vandaag had ik veel wit plakkerig waterig slijmverlies.. Hoop dat het goed zit..
Jeetje spannend zeg, net zoals jij zit ik ook te wachten Morgen is me ongi dag (hopelijk niet) Ik vertrouw me eigen lichaam niet, en zodoende durf nou ook niet te zeggen JA of toch NEEEEEE Ik voel me ook erg moe heb wel gevoelige tepels maar sinds de dag van de eisprong zeker 5dagen steken etc. gehad bah was soms niet te houden ach ja niet echt pijnlijk maar supper vervelend!(chagarijnig) sinds eergister en gister dus helemaal niets meer nu weer een klein beetje is het die ONGI of ............ Vragen vragen en je weet het maar niet, het beste is afwachten zeggen ze maar pffff wat een opdracht he! Hoop voor jouw dat het POSITIEF is en natuurlijk voor mezelf ook Ik ga zondag(als het dus uitblijft) voorzichtig testen, want ik heb pregnyl gespoten dus..... zal daarna toch nog een paar x moeten testen. HEEEEEEEL veeeeeel succes! groetjes Tam P.S. dat witte slijmerige wat jij beschreef had ik vandaag ook erg ,dacht een paar x van ohhhhh volgens mij loop ik al??!!(ongi)
Ey meis, ik heb precies dezelfde symptomen. Als jou, donderdag of vrijdag eisprong gehad, gekliste op dinsdag donderdag en vrijdag, vandaag raar gevoel in mijn buik, bij de baarmoeder, soort krampjes, 22 juni is pas mijn nod dus ik moet nog ff wachten...
Hoi Semmyke! Ik heb precies de zelfde verschijnselen als jou. Ik heb zelf ook 2 weken geleden een heel iets roze achtige afscheiding gehad bij het afvegen (sorry voor de details) Zou dat toch innestellingsbloed zijn, ik weet het ook niet? Wel heb ik al een aantal dagen een soort van menstuatie achtige krampen in mijn buik maar de menstuatie zet niet door, ook veel last van witte afscheiding dit wisseld nogal in dagen heb zelf 2 dagen er heel veel last van gehad. Verder heb ik ook geen last van gevoelige borsten of wat dan ook, na mijn menstruatie wel een anderhalve week heel erg duizelig geweest. Gisteren was ik ook precies 2 dagen overtijd heb een test gedaan vanmorgen maar die was helaas negatief