Ik ben opzoek naar een nieuwe smartwatch zie (wel) goed werkt met een Huawei p30 lite. De functies die ik o.a. zoek: - stappenteller + afstand - slaapanalyse - calorieverbruik - hartslagmeter - bandje zonder gesp - belfunctie - melding bij te lang stil zitten Met welke hebben jullie goede ervaring met een Huawei.
Fitbit werkt idd niet icm.huawei. Geen idee waarom maar het wordt niet ondersteund. Ik heb een samsung en dat werkt wel met mijn fitbit.
Ik heb een Samsung watch (active 1) en dat werkt wel redelijk goed icm mijn huawei (mate lite) telefoon. Ik heb wel de Samsung watch app geinstalleerd uiteraard
Ik heb deze icm huawei p30 lite new edition, bevalt super. https://www.belsimpel.nl/accessoire-detail/huawei-watch-gt-2-42mm-goud?its=101103367187810&gclid=CjwKCAiA17P9BRB2EiwAMvwNyP1s--U8YxQfpIFyNO9cOGviqyF6rczX3uwpB0M1dY-um1V0OGHYNxoCB_AQAvD_BwE&cntd=1
Ik heb de Huawei mate 20 lite en eergister een Samsung watch Active2 gekocht. Wat een ramp! Verliest continue de verbinding met Bluetooth moet dus maar terug naar mediamarkt en kijken of ik m'n geld terug krijg.... Dus lees mee welke watch dan wel goed werkt.
Ik heb ook een xiaomi smart watch, mijn zoon heeft m ook en bij hem werkt ie perfect icm zijn huawei. Ik heb m gewoon besteld op amazon. Hij heeft alles wat je zoekt, alleen geen belfunctie.. althans je kan zien oo je watch dat je gebeld wordt en door wie en je kan het gesprek weigeren via je watch, maar niet opnemen.