Hey misschien is dit een hele stomme vraag maar welk merk heeft nou de beste inlegkruisjes? of maandverband. (die dus blijven plakken) Bij mij blijven die dingen echt nooit zitten, zodra ik me onderbroek omhoog wil hijsen zit dat ding naast mijn onderbroek ipv er op >.< zelfde met maandverband, ik moet ook met vleugels nemen anders blijven ze niet plakken, maar die zijn vrij groot, en aangezien ik niet ongesteld word voorlopig, en het alleen gebruikt egen afscheiding enz, vind ik het niet nodig om met een tent van een maandverband in me onderbroek te lopen >.< iemand tips?
Ik gebruik altijd Always, zowel inlegkruisjes als maandverband. Andere merken blijven inderdaad niet zitten of het begint te broeien en te jeuken.
maanverband altijd always. inlegkruisjes gebruik ik zelden of nooit. verschoon minimaal liever 2x mn ondergoed..
zal eens kijken voor always dan, qua maandverband heb ik die wel altijd, maar die zonder vleugels blijven echt nooit zitten
Het klinkt misschien een beetje gek, maar ik heb de inlegkruisjes van Tena (mini magic). Die blijven goed zitten, nemen veel op en irriteren niet. Ik kan zonder problemen de hele dag met 1 inlegkruisje doen (als ik zou willen). Ik ben ze gaan gebruiken toen ik aan het einde van mijn eerste zwangerschap last kreeg van extra afscheiding en van licht urineverlies bij niezen etc. Sindsdien nooit meer anders gebruikt. Ze zijn net zo groot (klein ) als gewone inlegkruisjes. En omdat ik een heel enkele keer nog een druppie urine verlies (2 bevallingen was niet echt bevorderlijk voor mijn bekkenbodem ) ben ik er erg blij mee.
ik heb die nieuwe inlegkruisjes van always die 3 pasvormen heeft ( gewoon broekje, hipster, of string ) ik vind ze helemaal fantastisch maandverband kan ik je niet mee helpen, gebruik alleen tampons
Always....Ligt ook aan je ondergoed. Als je van dat gladde materiaal draagt dan plakt het soms niet idd. Op Katoen blijft het goed zitten.
Ik gebruik ook Tena lady werkt voor mij het beste, en dan heb ik niet eens urine verlies,, ik vind ze gewoon erg prettig zitten en ze schuiven niet.
Wat betreft maandverband met vleugels; De kleinste maat maandverband is net zo groot als de kleinste maat maandverband met vleugels. Even goed de pakken bekijken dus. Ik zie nu al op tegen de kraamdagen ivm maandverband & kraamverband, heb daar zo'n hekel aan! Heb al jaren geen maandverband of wegwerp inlegkruisjes gebruikt maar heb me er nog niet toe kunnen zetten om wasbaar kraamverband te maken, daar heb ik net iets teveel klusjes voor op mn lijstje staan....
tegen meeste maandverband en inleg kruisjes kan ik niet maar wel die van de eco markt / winkel die zijn niet bewerkt met chloor ,, dus ook geen jeuk meer aa veel beter
Nee kraamverband is niet zo erg. Alleen de pakken uit het kraampaket die zijn zonder plakstrips zijn van die grote lappen die je echt wel nodig hebt er zit ook een pak in met strips. Ja het is niet te voor komen na je bevalling. Hihi je hebt ze nu eenmaal nodig. Trouwens bij mijn eerste had ik er neit bij stil gestaan dat ik daarna zes weken maandverband nodig zou hebben nooit bij stil gestaan. hihih. Maar toen was internet net in opkomst haha.
Het heet officieel Tena Lady en is eigenlijk voor incontinentie. Vandaar dat het zoveel opneemt . Staat wel in het maandverbandschap. Rose/blauwe verpakking.