Hey dames. Nadat het net 1.5 weken beter ging met de misselijkheid ben ik sinds vannacht echt beroerd. Hoofdpijn, koorts en hou letterlijk niets binnen. Elke keer dat ik wat probeer te drinken komt er een uur later meer uit dan er in gegaan is. Heb dorst maar drinken lukt dus niet. Plassen niet meer gedaan sinds vannacht... Ik heb mijn controles in het ziekenhuis dus de vk bellen voelt wat minder laagdrempelig aan, wil ook niet "voor niets" naar de SEH gestuurd worden. Iemand ervaring mee? Hoelang afwachten /wanneer toch bellen?
Als je geen vocht meer kunt binnenhouden en vandaag nog niet geplast hebt, lijkt me het een heel goed idee om nu te bellen.
Ben gisteravond nog bij de huisartsenpost geweest, had ook koorts gekregen en werkelijk de hele dag niets binnen gehouden. Had uiteindelijk toch 30ml kunnen plassen en mijn urine was schoon, dus geen zorgen zei ze. Dat ik zwanger ben en niets binnen houd boeide haar niet zo, moest ik maar even aankijken... Als het vandaag zo doorgaat bel ik gewoon naar mijn eigen huisarts of gyn.
Je baby teert nog wel even op jou reserves. Maar als je weer merkt dat je niet meer plast echt bellen! Ik had HG en ben uiteindelijk (3x niet serieus genomen door de HAP) voor 8 dagen opgenomen geweest met uitdroging etcetera. Ik raad je aan om om de 10 min een slokje water proberen te nemen. Als je dit meteen weer uitspuugd en ook niet meer plast echt voet bij stuk houden en bellen.