Yeah.. ben dus niet de enige die depeche mode en the cure gaaf vind, al vind ik van the cure lullaby mooier..
heerlijk, om al jullie nummers te horen .. YouTube - Snow Patrol - Chasing Cars YouTube - Live - Overcome (with Ground Zero Footage) YouTube - Beth Hart - LA Song YouTube - Bryan Adams, Rod Stewart, Sting - All For Love YouTube - Michael Jackson - Heal The World YouTube - (19)THE WALL: Pink Floyd - Comfortably Numb YouTube - R.E.M. - Everybody Hurts (Video) YouTube - Dust in the Wind - Kansas YouTube - Dire Straits - Brothers in Arms ( war version ) YouTube - Radiohead - Creep YouTube - Guns N' Roses - Sweet Child O' Mine Ik ben ook even op youtube tour geweest .. Mijn lijstje is erg lang .. maar dit is niet alles Van elke artiest vind ik veel nummers erg goed.. maar heb mijn favoriete er uit gepikt! Ik zal vast wel iets vergeten zijn maar dan kom ik wel weer spammen!
die idd! en deze nog: YouTube - Nickelback - Savin' Me YouTube - Nickelback - Someday YouTube - Nickelback - Photograph YouTube - Nickelback - Gotta Be Somebody YouTube - Nickelback - Feelin' Way Too Damn Good YouTube - Nickelback - Never Gonna Be Alone en nog veel meer nmrs van ze! *zucht* die man zou wel 24 uur pd voor me mogen zingen, mensenkinderen wat een heerlijke stem heeft ie!
Echt helemaal te gek vind ik ze!!!!!!!! blij te zien dat er meerdere zijn die ze goed vinden Chad is wel lekker maar zijn broer mjammieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Ik twijfelde tussen a forest en lullaby Maar a forest vind ik muzikaal toch net iets beter in elkaar zitten. Depeche Mode en The Cure zijn geweldig...ik ben een groot fan!
nou en aangezien ik dat ook vind heb ik een heel goed plan! We wisselen ze gewoon om de week met elkaar om!
Absoluut nummer 1: YouTube - Bløf - Een Manier Om Thuis Te Komen maar very close second: YouTube - Phil Collins - Father To Son
Zooo knap dat jullie kunnen kiezen! Ik zou het niet weten want bij mij gaat bij heeeeeeeeeeeeeeeeel veel nummers het volume hoger!
Ik ben echt helemaal dol op "muziek van vroeger", omdat het me doet denken aan die "good old days", haha. Dit is er zo eentje: YouTube - Patty and Shift - Wonderful from the Dutch television series Heeeeeeeeeerlijk!!!!!! Vast niet het beste nummer ooit, maar wel stiekem zoooo leuk! En wat een geweldige serie was Spijkerhoek he?? Kan soms echt terug verlangen naar die tijden!
YouTube - Canadian Tenors - Hallelujah geweldig YouTube - Evanescence - Missing speciaal voor mij YouTube - Evanescence - My Immortal (Video) de waarheid YouTube - Disturbed Inside the fire music video .... YouTube - Adele - Rolling In The Deep gewoon geweldig YouTube - Pink - Family Portrait with lyrics zo bekend YouTube - Ameno-Era r.i.p opa YouTube - Danny de Munk - Moeder precies zoals het is zo kan ik er nog wel 100 opnoemen
Oeh Adelé rolling in the deep...mmmm smorgens als ik de kids weg gebracht heb en ik ga naar mn werk gaat de volumeknop in mn auto naar heel hoog en dan dat nummer erop heerlijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!
YouTube - WHITESNAKE - HERE I GO AGAIN Whitesnake- here I go again. Heerlijk in de kroeg als je een beetje teut bent
Ik vind niet zo snel iets leuk, schattig en aandoenlijk... MAAR DIT IS ECHT LEUK, SCHATTIG EN AANDOENLIJK!!!