Kadotips voor een meisje dat 2 wordt

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door giebel, 18 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. giebel

giebel Fanatiek lid

26 aug 2011
    2.565
    601
    113
    De titel zegt het al. Ons meisje wordt bijna 2 jaar en ben bezig met een verlanglijstje. Maar ik vind het moeilijk. Ze heeft al heel veel. En ons huis is niet enorm. Ze heeft bv al 3 hobbelpaard/rijdingen en dat neemt al heel wat ruimte. Een eigen tafeltje + stoeltje heeft ze al. Genoeg knuffels. En boekjes heb ik al een paar ideeen voor.

Ik hou erg van houten/duurzaam speelgoed. En ik zat te denken, zijn er spelletjes die geschikt zijn voor zulke jonge kinderen? Ik lees wel eens iets over zoek nijntje ofzo?

Ze vind vooral Woezel en Pip en Kikker heel leuk! Ik hoor graag wat ideeen van jullie. Waar zijn/waren jullie 2-jarigen heel blij mee?

2. Wihe

Wihe Actief lid

24 nov 2011
    440
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat zoek Nijntje schijnt erg leuk te zijn, heeft mijn zus ook voor haar dochtertje!

3. Edith1987

Edith1987 Fanatiek lid

22 jun 2013
    1.507
    202
    63
    Vrouw
    Zeeland
  4. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.195
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Loopfietsje is erg leuk vooral nu we het voorjaar weer tegemoet gaan.

5. Roosje83

Roosje83 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.195
    11
    38
    NULL
    NULL
  6. blauwespeen

blauwespeen Fanatiek lid

20 mei 2012
    2.133
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Nijntje verstoppertje is erg leuk
    aan een kinder buggy gedacht? me nichtje is er erg van
    Een loopfiets voor buiten is erg leuk
    een schommel voor buiten
    een puzzel

wij wonen ook klein dus aan iedereen gezegd niet met grote cadeaus aan te komen.

7. tuc

tuc Niet meer actief

8. Venne

Venne Actief lid

14 feb 2013
    464
    59
    28
    NULL
    Zuiden van het land
    Hier staat t volgende op t lijstje voor z'n tweede verjaardag:
    Loopfiets
    Trampoline
    Waterbaan aquaplay (met de lente/zomer in t vooruitzicht)
    Boekjes van Bumba
    Grote houten rijgkralen
    Puzzel van nijntje (aanschuifpuzzel)
    Wasco krijtjes
    Voetbal
    Kruiwagen
    Pyjama

Het zoek nijntje spel heeft hij met kerst gekregen en is een groot succes. Haba heeft ook spellen voor kinderen vanaf twee haar dus die hebben we ook al 1 klaar liggen :)

9. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Wij hebben voornamelijk knutselspullen gevraagd, tekenblok, stiften, vinger en gewone verf, stickerboekjes ed. Ook haarspulletjes zoals knipjes, stiekjes dat soort kleine dingen. Oh we hebben d'r hobbelpaard op zolder gezet, nu staat er een ikea keuken :)

10. Uiltje84

Uiltje84 Niet meer actief

Mijn dochter heeft de kassa van fisher price gehad voor haar tweede verjaardag, dat is een ontzettend grote hit. Niet alleen bij haar, maar echt bij elk kind wat hier op bezoek komt. Geen duurzaam hout, gewoon plastic, maar echt een ongekend succes :D
    Keukenspulletjes zijn hier ook helemaal in trek.

11. Uiltje84

Uiltje84 Niet meer actief

De ikea keuken hebben wij ook, daar wordt ook erg veel mee gespeeld!

12. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Oh en duplo, maar daar moet je wel redelijk wat van hebben, mijn meid heeft een hoop gekregen voor d'r verjaardag pff maar ze speelt er elke dag mee.

13. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.139
    8.870
    113
    Mijn dochter vindt dat Nijntje verstoppertje spel niet leuk, zodra Nijntje gaat praten komt er een pruillip en als ik hem dan niet uit zet gaat ze huilen... Maar wat niet is kan nog komen natuurlijk. ;) Er zijn wel spellen vanaf 2/2,5 jaar, bijvoorbeeld Mijn eerste Boomgaard, Bunny Boo, Day and Night, Ganzenpas, enz.

Die spellen staan hier dus ook op het lijstje. :) Verder staan er oa een houten puzzel, stickers, Dikkie Dik reuzen zoekboek, prinsessen verkleedjurkje, poppenbadje en poppenflesje. Van ons krijgt ze een loopfietsje en van haar zus een spaarpot. Hadden we niet al veel Duplo gehad dan had ik dat zeker ook gevraagd, want daar speelt ze heel veel mee en ze hebben nu ook weer hele leuke nieuwe sets. :)

14. Sarax

Sarax Bekend lid

19 jan 2014
    928
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Als ze het leuk vind om jou te helpen, huismoedertje is ;)
    - keukentje
    -stofzuiger
    -wasmachientje.
    -badje voor pop
    -bedje voor pop

-duplo
    -pop met kleertjes
    - boekjes

15. 27mama

27mama Bekend lid

8 mei 2013
    669
    1
    0
    NULL
    NULL
    Mijn dochtertje vindt woezel en pip ook leuk en ze krijgt o.a. een boek van woezel en pip met haar naam erin verwerkt.

Verder krijgt ze nog bestek van woezel en pip met haar naam erin gegraveerd.

Keukentje is hier ook erg in trek. De ballenbak trouwens ook.

16. Pickle

Pickle Fanatiek lid

7 mei 2010
    1.293
    5
    38
    Mijn dochter krijgt waarschijnlijk een bobbycar. Niet heel erg meisjesachtig ;) maar ik weet zeker dat ze dat geweldig zal vinden.

17. giebel

giebel Fanatiek lid

26 aug 2011
    2.565
    601
    113
    Wauw, bedankt voor alle tips! Ik had een poppenbed zelf ook al bedacht, ze stopt graag haar knuffels in ''bed'' (doos) met een dekentje dus poppenbed is vast leuk. Duplo hebben we ook al bulten bulten bulten van dus dat is voorlopig genoeg maar idd leuk. Ik lees veel rijgkralen dus dat is miss wel een goed idee. En ik gooi het keukentje en de fisher price kassa nog even in de groep met mijn man. Ze mag heel graag helpen met alles dus denk wel een succes. Dan heb ik al meer kadootjes dan visite maar vind het belangrijk dat ze kunnen kiezen wat ze zelf leuk vinden om te geven en verschillende prijsklassen... Superbedankt allemaal!

18. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.154
    3.029
    113
    Nederland
    Ik heb op ons lijstje staan: houten keuken, poppenbed (heb ik nog van vroeger door mijn opa gemaakt) zand-watertafel, eigen tafel-stoel.

Ze krijgt het niet allemaal hoor denk ik.

19. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Mijn meisje wordt morgen 2 en krijgt onder andere:
    - Houten poppenbedje
    - Dekbedovertrekken voor haar nieuwe bed
    - Bumbapuzzel
    - Stoepkrijt