hey , heeft iemand onder jullie foto's of verhalen van de extra sesns test? ik test al een paar dage zeeeeer vaag posi met de testen. Is er iemand die het zelfde heeft meegemaakt? dank u
Misschien heb je hier iets aan: http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/180950-sensitest-betrouwbaar.html
Dit was mijn sensitest. Persoonlijk vond ik hem erg onduidelijk in vergelijking met de andere testen dan he! Bij mij was het trouwens wel positief. Of is dit te duidelijk ten op zichte van jouw test??? Ik vond hem namelijk niet duidelijk, want de kruidvat 2 voor 5 euro waren met dezelfde urine toen veel duidelijker!
hoi ik heb in mijn foto album een sensitest staan 6 dagen voor nod en kruitvat 2 voor 5 euro 5 dagen voor nod wanneer heb jij getest dan ? spinnekop
geen foto.... maar dezelfde mening.... ik had met huismerk drogist al duidelijk positief getest en pas paar dagen later was sensitest duidelijk positief..... (vorige zwangerschap)
Hallo toen ik zwanger wilde worden heb ik ook met sensitest getest. Ik weet niet of de test nou niet goed was of dat ik wel zwanger was maar met mn nod mis is gegaan.... hier een foto van de test
Ik hed bij die Sensitest wel een positief vroeg resultaat. Heb woensdagavond getest en zaterdag was mijn NOD. Zag in eerste instantie ook niks, mar een uurtje of wat later zag ik toch een lijntje. Dacht eerst nog dat het niet klopte, maar de volgende dag een KV test gedaan en daar verscheen ook een heel licht lijntje. Zal de foto erbij doen, je ziet het alleen nauwelijks...