nou ik krijg net weer die waardebonnen binnen dus als het goed is heb ik dus weer 3 pakken voor 8,99 heb 2 bonnen dus dat betekend 6 pakken voor nog geen 20,- dat oeten we hebben natuurlijk! ga vanmiddag gelijk ff daarheen
ik heb ook die waarde bonnen gekregen. maar ik wascht nog even met kopen van pampers want ik heb nog 3 pakken van huggies 4+ en 6 pakken van pampers maat 5. als die bijna op zijn dan koop ik weer nieuwe. ze zijn toch geldig tot 31 december 2007. heb dus nog 2 mnd.
hoe komen jullie aan die bonnen dan? ik was net bij de c1000 was nog maar 1 pak van de maat die ik moest hebben heb vast 2 pakken van een maat groter. morgen komt het weer binnen dan ga ikeven kijken.
ik heb ze via de post gekregen. dit is de 3e keer dat ik ze heb gekregen. er zitten ook nog bonnen bij voor ariel, shampoo, toetjes, haarverf en andere dingen. ik denk dat het reclame is. via de babydozen die we hebben aangevraagd toen we zwanger waren.
ik weet ook niet hoe ik eraan kom zelf heb ik het vermoedde dat je ze krijgt als je bepaalde enquette's in vult? het komt van lekker in het leven ik vind die bonnen super scheeld echt in je knip vooral als ze in de aanbieding zijn en dan nog eens die korting er boven op jippie!
ik heb overal op internet gezocht of ik het blad lekker in het leven thuis kan krijgen maar kan het nergens vinden. kun je ook via het blad een vriendin of iets lid laten worden?
ik heb ook bonnen gekregen van lekker in het leven maar geen luiers erbij ? wel toetjes haarverf waspoeder vaatwastabletten enz.
ik weet het niet of dat kan. ik denk dat het via die babydozen gaat die we hebben gekregen toen we zwanger waren. heb er neits voor gedaan om die tijdschrijf te krijgen. heb ze al 3 keer gekregen.
is het een site van het blad http://www.marketing-online.nl/nieuws/m ... 41448.html http://www.lekkerinhetleven.nl/
dit is hun adres mss dat je hier meer info kan krijgen? Lekker in het leven postbus 30290 5600GA Eindhoven tel 0800 2259297 hier kan je je niet op aanmelden maar vragen kan altijd toch? lekkerinhetleven@sanoma-uitgevers.nl www.custompublishing.nl
idd vandaag in de bus maar geen bonnen voor pampers erbij heb ze wel net een mail gedaan dus als ik iets weet zet ik het wel ff neer! en vandaag 9 pakken ingeslagen ook alvast nr 5