Ik kreeg vandaag ook de bonnen binnen maar gelukkig wel met de korting voor pampers maar helaas uitverkocht bij de c1000, mijn zus had ze ook binnen maar ook zonder de korting voor pampers echt heel erg raar.
de kruidvat heeft nu ook de zelfde aanbieding 3 pakken voor nog geen 19,- dus als C1000 ze nie meer heeft op na het kruidvat hihihihihih vreemd dat er zoveel verschil in zit in die bonnen dan...
Dat is mooi dat ze ze ook bij de kruidvat hebben, ben er toch zo in de buurt kan ik ze gelijk meenemen
ik kreeg vanmorgen een mailtje van het kruidvat met de tekst luier stunter van 29,97 voor 18,95 en je krijgt er een gratis neopet bij...
is toch vreemd dat ik niet mails nooit krijg terwijl ik wel elke week de folder krijg en de internet aanbiedingen ben blij dat het forum ze af en toe laat zien hihi.
heb net gebeld naar de uitgeverij hihi kon het niet laten haha. en helaas kunnen we die pampers bonnen niet krijgen wedt er gezegt het is een geschenk van p&g en die hebben een bestand met verschillende doel groepen dus ik zit helaas niet in deze doelgroep voor de pampers grrr. je kon je ook niet opgeven voor deze bonnen. helaas jammer hoor. misschien de volgende keer.
idd erg jammer wel goed van je dat je gebeld hebt, bij ons op t lijntje zijn er ook een aantal die wilde weten of je je er voor aan kon melden... maar je moet anders ff pampers zelf in de gaten houden die heeft regelmatig in een magazine reclame dat je 10,- terug gestort krijgt op je rekening! moet je alleen ff de bon opsturen met die folder van hun dat is alles...
die bon van pampers heb ik ook al zo vaak gekregen via de post. bijna alle pampers verpakkingen heb ik zo gekocht.
nu ook bij albert heijn 3 pakken voor 18.95. verder de vraag hoe lang een baby ongeveer met een maat pampers doet, ook al weet ik dat dat verschilt per kind. Mijn baby heeft ongeveer 2 mnd met new borb gedaan en heeft nu maat 2. is handig om te weten ivm met hamsterenvd luiers..
elke maat pamper begint bij het aantal kilo´s. tamer draagt nu 4+. als tamer 11 kilo is ga ik naar maat 5. ik kijk altijd naar de begin kilo's op de verpakking.
ja klopt, maar die overlappen elkaar vaak..maat 2 is bv van 3-6 kilo en maat 3 van 4-9. Mijn zoon is 5 kilo en past maat 3 echt nog niet..lastig in te schatten vind ik, maar stel je voor dat ik 4 of 5 pakken van een bepaalde maat heb is dat dan teveel?
alicia was met de geboorte 3160 gr en heeft 1 week newe born luiers aangehad en nu zit ze in maatje 2 en deze zit nog goed. (ze woog vorige week 3945) en heb nog 5 pakken van deze maat 2 in de voorraad. ook van maat 3 heb ik al 3 pakken gehaald
als je 3 pakker neemt dan zou ik 2 pakken van 2 nemen en 1 pak 3 nemen. stel dat maat 2 over een tijdje te klein wordt en je hebt nog een paar pakken van 2 dan is dat zonde. maat 3 kan je altijd nog laten liggen als die nog te groot is.
als je nou die aanbieding van het kruidvat c1000 of de ah neemt en je leverd zo'n bonnetje in krijg je dan nog eens 10 euro korting? staat op de bonnetjes niet dat ze niet geldig zijn in combinatie met andere acties? wie weet dit?
je krijgt dan als nog korting een vriendin van mij had dat gedaan en ze krijg ze voor 10 euro. ik had de dag daarvoor pampers gekocht en moest dus 18 euro betalen. balen.
layla das zeker balen. heb nog de bon van de pampers zelf liggen tot 31 okt geldig dus ga die snel ff inwisselen van de week krijg ik weer 10 euro terug