voor de bonnen die je van pampers zelf krijgt die krijg je automatisch thuis gestuurd soms zitten ze ook in de prenatal mama box daar zitten sowieso 2 bonnen in van 2,50 korting per pak in te leveren bij de etos... ( die gelden overigens niet icm kortingen) en soms krijg je gewoon reclame van pampers... ook zitten ze regelmatig bij de ouders van nu of kinderen... je kan je ook inschrijven via de site www.pampers.nl dan krijg je altijd post van hun... het gaat hier dus om de bonnen waar je 10,- terug op je rekening krijgt.
ok, dank voor je antwoord. ik stond al ingeschreven via de site, maar ik denk dat ik het vakje ben vergeten aan te vinken waarin je toestemming geeft voor post etc. toch maar even doen..
is altijd mee genomen. maar krijg je ook nog 10 euro terug gestort als je van de actie 3=2 gebruik maakt?
dat zou ik eerlijkgezegd niet weten... weet je ik zal die bon is mee opsturen kijk ik wel ff of het lukt dat zal dan betekenen dat ik nog geld over heb voor 3 pakken whahahahahaha
nou ik zal m zo op de bus doen dan ben ik heel benieuwd hihihih dat zal een mooie stunt zijn dan 3=2 ( 19,- )- 10,- ( lekker in het leven bon)=9,- -10,- ( terug van pampers aktie bon ) =1,- extra over hahahahahahha
mandytjuh dat zal niet lukken denk ik hihi je kan het proberen maar ik zou dan die lekker leven gebruiken bij de volgende actie heb je toch weer 3 paken voor 9 euro
nee hoor ze kijkt alleen na de datum dat is alles... je krijgt echt dan 3 pakken voor 8,95. je kan het ook bij het kruidvat doen daar is ook die aanbieding en ook die bon kan je daar inleveren...
ja hoor dat mag zekers... weet je wat het leukste daarvan is, dat als je bij de kassa staat met 6 pakken en je moet afrekeken , moet je eens op de reacties van de mensen achter jou letten hahahahahha heb ik nu dus al een paar keer gehad *grinnik* *grinnik*