dus meiden op naar het kruidvat. helaas heb ik ze nog niet misschien kan ik er nog aan komen wie weet.
Heb ik het goed gelezen dat bovenop de actieprijs 3 halen 19euro betalen dat je gewoon met de actiebon uit lekkerleven daarbovenop nog eens 10 euro korting krijg? Dus maar 9 euro voor 3 pakken? kan dat wel korting krijgen op artikelen die al korting hebben?
er zijn verschillende meiden die het zo gedaan hebben idd ik weet het zelf niet heb helaas die bonnen niet gekregen.
ja hoor Bibiche ik heb het met alle 2 de bonnen gedaan de eerste ingeleverd bij de C1000 kreeg 3 pakken mee voor nog geen 9,- en de volgende dag bij het kruidvat ook weer 3 pakken voor nog geen 9,- het is echt!
ik kreeg dinsdag een mailtje van het kruidvat dat hun ook die aktie hadden zal ff in mijn mail kijken momentje
er staat niet in tot hoelang die stunt duurt staat alleen spectaculaire luier aktie 3 stuks voor 18,95 en je krijgt een gratis neopet erbij... alle luier soorten en maten
heb toevallig vandaag ook nog gevraagd bij het kruidvat of ze de aanbieding nog hebben en helaas zei ze nee nu 2 voor 18,00 ik zei toen ook o de ah heeft ze nog wel. ze zei misschien dat ze het nog veranderen dus hou je ogen open .