We hebben al slechtste maar nu ook beste...Dus wat vinden jullie de beste reclame??? Ik vind ie van de DE zo leuk met die 2 omaatjes Zit ik in me waggie 50cent komt uit de speaker je weet wel gewoon chilll. Komt die skotoe met zen neppe patta's en zegt dat ik hem doekoe moet passen. Ik zeg he wacht te moeilijk ben je bitch niet Die andere oma GRUWELIJK whahha http://www.youtube.com/watch?v=of0Y44HCD5s
de reclame waar dat kindje gaat uitleggen waar stracciatella ijs (Hertog geloof ik).. dat stemmetje!! super..
Ja die is idd ook erg leuk Ook die nieuwe reclames van McDonalds zijn leuk, vooral die met die in het restaurant waar de ober de wijn aanbiedt
Ik vind die reclame geweldig van Kpn. Dat die man en vrouw aan het verhuizen zijn en die man zegt van ik ga douchen en de vrouw kruipt achter de computer. Komt hij in zijn nakie binnen gelopen en dat ie zegt Goh wat een rare foto van je moeder. En dan die vrouw het is geen foto. En dan die schoonmoeder Hallo Martijn!!!! Hilarisch!!! En ook die van Kpn met die voetbal commentators vind ik ook ge-wel-dig. 2 van die droog kloten in zo'n commercial. Haha zo grappig.